خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرگان ؛

راهیان نور حلقه وصلی است برای نسل های آینده با ارزش آفرینان انقلاب

اردوهای راهیان نور می تواند حلقه وصلی باشد به نسل های آینده انقلاب و آشنایی با جانفشانی ها و شهادت طلبی هایی که هموطنان ما برادران ما و رزمندگان در این سرزمین نقش داشتند و ایفا کردند.
کد خبر: ۸۶۵۲۵۷۶
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ دوم پاسدار باقر رحمانی جانشین سپاه ناحیه گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهارکرد :سپاه شهرستان گرگان 615 نفر برای اعزام به راهیان نور غرب و جنوب سهمیه داشته که بر اساس استقبال زیاد مردم عزیزمان 820 نفر را اعزام کرده که 189 نفر را به غرب فرستاده.

وی درادامه افزود : سپاه شهرستان گرگان در مجموع سه مرحله اعزام داشته که یک مرحله آن از 24 تا 29 اسفند به تعداد 6 دستگاه اتوبوس در حدود 290 نفر سفر کردند. مرحله دوم 2فروردین یک دستگاه اتوبوس به صورت خانوادگی و مرحله سوم 8فروردین 5دستگاه اتوبوس به تعداد 220 نفر اعزام خواهند شد.

رحمانی در پاسخ به این سوال که با وجود گذشت 27 سال از جنگ فایده راهیان نور چیست و چه تأثیری دارد؟ اذعان کرد : اثر آن اینست که با توجه به فشارهای استکبار جهانی جهت انقطاع نسل دوم و سوم انقلاب با ارزش آفرین های انقلاب و کسانی که در طول دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش آفرینی کردند این اردوها می تواند حلقه وصلی باشد به نسل های آینده انقلاب و آشنایی با جانفشانی ها و شهادت طلبی هایی که هموطنان ما ،برادران ما و رزمندگان در این سرزمین نقش داشتند و ایفا کردند.

وی درتوصیه ای خطاب به جونان گفت: توصیه من به جوانان اینست که به این مناطق سفر کنند و به مکاشفه بپردازند و به واقعیت ایثارگری و شهادت این مردان خدا پی ببرند و به راه آنان باقی بمانند.

جانشین سپاه ناحیه گرگان در پایان خاطر نشان کرد:باید دراین مسیر (شهدا ) باقی بمانیم و از آرمان امام راحل و امام حاضر دور نشویم همیشه پشتیبان امر مولا و ولیمان باشیم و از این خط و سیری که در طول عمر انبیای الهی ما در این روز به این سیر طبیعی رسیدیم که نتیجه همه ی انبیای الهی انقلاب اسلامی است ،انشاالله که بتوانیم تا پای جان از اسلام دفاع کنیم و در این راه پایدار بمانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها