خبرهای داغ:
روحانی بسیجی؛

راهیان نورتقویت کننده روحیه جهادی و انقلابی است

حجت الاسلام قویدل: شهدا زنده کننده مسیرهای ازیادرفته و فراموش شده ما هستند یعنی شهدا شاخص هایی هستند که درانقلاب میشه مسیری گم شده را پیدا کنند.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۴۴
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛حجت الاسلام قویدل روحانی مستقر در اردوگاه شهدای گلستان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد : شهدا کاری حسینی کردند وامروز ما باید حرمت خون آنها را پاس بداریم.

وی درادامه افزود : حرمت خون شهدا باید تداوم پیدا کند و این نهضت را باید ادامه بدهیم و امروزبرای حفظ انقلاب حرکت راهیان نور بسیار موثر است.

قویدل در ادامه اذعان کرد :ببینید این راهکاری که به اسم راهیان نور جلوی راه جوانان قرار داده شده یک نوع ایجاد تحول در روحیه جوانهاست در بحث مبارزه جنگ نرم و یک روحیه جهادی را ایجاد می کند و درمباحث معرفتی وشناخت جغرافیای جنگ بسیار موثر هست زیرا این روحیه جهادی و انقلابی چند برابر خواهد شود و ولایت پذیری شدت خاص خودش را پیدا خواهد کرد و بیعت وعهد با شهدا و بحث اینکه جوانان ما راه دانشمندان هسته ای را ادامه دهند و مدافع حریم ولایت و اهل بیت باشند بسیار موثر خواهد بود.

حجت الاسلام قویدل بزرگترین درسی که راهیان نورمی تواند داشته باشد را تحولهای درونی خواند و گفت :اینکه شهدای ما زنده هستند و جوانها و تمام کسانی که زائران مشهد شهدا می شوند به نوعی تحولهای ظاهری و درونی در آنها زیاد دیدیم که شهدا زنده کننده مسیرهای ازیادرفته و فراموش شده ما هستند یعنی شهدا شاخص هایی هستند که درانقلاب میشود مسیری گم شده را پیدا کرد.

روحانی اردوگاه شهدای گلستان در ادامه با بیان علت اصلی حجمه دشمن به برنامه های فرهنگی از جمله راهیان نور بیان کرد:ببینید ما دو تا بال پروازی داریم در شیعه و تشیع که یکی از آنها بال سبز نشانه منتظر بودن حضرت مهدی (عج) و دیگری بال قرمز یا شهادت که احیاگر مکتب امام حسین (ع) است این دو تا شاخص تا در ما هست یقینا قوت ولایت پذیری و تداوم انقلاب برای ما فرصتهای خوبی را ایجاد می کند وراهیان نور تقویت کننده این دو مکتب است. وبیشترین دشمنی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران و مخصوصا تشیع برای این است که مانع ایجاد کنند و مخالف این حرکتها هستند چون دو تا حرکت به پایه های جمهوری اسلامی ایران قوت می دهد و مخصوصا به ولایت مداری.

وی بالاترین آرزو در مشهد شهدا را تعجیل در فرج حضرت مهدی (عج) و عاقبت بخیری و سرباز خوب بودن و در رکاب حضرت مهدی بودن و در رکاب ایشان شهید شدن و سلامتی مقام عظمای ولایت آقا امام خامنه ای و رساندن پرچم انقلاب اسلامی به دستان حضرت مهدی (عج) بیان کرد.

حجت الاسلام قویدل در پایان ابراز داشت: انتظاری که حاصل شده وبه دست آورده شده ، با رشادت ها ،دلیری ها، ایثار ها ،شهادت ها،اسارت ها وشکنجه ها به زحمت ها و مشقت هایی که ما در انقلاب دیدیم و به دست آوردیم ارزشمند است هم قدر اینهارا باید بدانیم یعنی نگذاریم کوچکترین صدمه ای به ولایت و به قانون ، به مجلس خبرگان رهبری همچنین مجلس شورا ی اسلامی و نگذاریم خللی بر آن وارد شود تا بتوانیم انقلاب اسلامی را صادر کنیم به جهانیان.

ارسال نظرات
پر بیننده ها