خبرهای داغ:
امام جمعه گیلانغرب:

پیام نوروزی رهبری فصل الخطاب است

امام جمعه گیلانغرب با فصل الخطاب دانستن پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مردم و مسئولان گفت: همه باید برای تحقق منویات رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۸۰
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، حجت الاسلام محمدطاها مهری در خطبه های نماز جمعه این هفته گیلانغرب افزود: اقتصاد مقاومتی با اقدام بموقع مسئولان و عمل به برنامه ترسیم شده تحقق خواهد یافت و تنها راه برون مشکلات کشور نیز عملیاتی شدن منویات و دیدگاه های رهبری در این بخش است.
وی اظهارداشت: پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی علاوه بر تعیین نام و شعار سال جدید حاوی نکات مهمی است که باید به آنها توجه کافی صورت گیرد.
وی اضافه کرد: نامگذاری امسال بعنوان سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل از سوی رهبری بیانگر این است که مسئولان باید همت اصلی خود را صرف توجه به تولید داخلی کنند.
وی ادامه داد: در عین حال همه مردم و دلسوزان کشور نیز باید در کمک به مسئولان تلاش کنند تا دیدگاه ها و منویات رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی تحقق یابد.
امام جعمه گیلانغرب گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز سال جدید در حرم مطهر رضوی در تبیین شعار سال و بیان برخی از نیازهای اصلی کشور در شرایط کنونی بود که باید به آنها توجه شود.
حجت الاسلام مهری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این سخنرانی از تلاش آمریکا و برخی از افراد در داخل کشور برای ایجاد و برقراری رابطه با آمریکا اشاره کردند.
وی با بیان اینکه برخی افراد در داخل کشور تنها راه برون رفت مشکلات کشور را برقراری ارتباط با آمریکا می دانند بیان کرد: دیدگاه این افراد که فریب دشمن را خورده اند اشتباه است و هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن 12 فروردین گفت: این روز یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است.
خطیب جمعه گیلانغرب خاطرنشان کرد: در 12 فروردین با رای اکثریت قاطع مردم نظام سیاسی کشور پس از دو هزار و 500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.
حجت الاسلام مهری گفت: در 12 فروردین 58 ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.
وی گفت: در طول بیش از سه دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به این نطام الهی دریغ نکردند اما درایت رهبری و پیروی محض مردم از ولایت مطلقه فقیه تمامی دسایس سازمان بدخواهان نظام را خنثی کرد.
ارسال نظرات