خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه خبر داد؛

ساخت مدرسه در سرپلذهاب توسط گروه جهادی ولی امر

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: ساخت مدرسه در روستای «تپه کنعان» شهرستان سرپلذهاب توسط گروه جهادی ولی امر در حال انجام است.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۹۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱

سرهنک منصور فتاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کرمانشاه، از حضور گروه بسیجی جهادی «ولی امر» در شهرستان سرپلذهاب خبر داد و گفت: این گروه جهادی از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته در روستای تپه کنعان سرپلذهاب مستقر شده و ساخت مدرسه برای دانش آموزان مشغول هستند.

مسئول بسیج سازندگی استان کرماشاه اظهار داشت: این گروه جهادی ۵۰ نفره تا ۸ فروردین ماه در راستای ساخت این مدرسه فعالیت خواهند داشت.

فتاحی گفت: گروه جهادی ولی امر متشکل از طلاب، مهندسین و دانشجویان بسیجی است که در ایام نوروز و تابستان نسبت به فعالیت جهادی در استان های ایلام، کرمانشاه، کردستان، خوزستان، آذربایجان شرقی و کرمان اقدام می کنند.

وی یادآور شد: ۴ روستای تپه کنعان، سایه وار، تپه کوه و تپه رش در شهرستان سرپل ذهاب  دارای بیش از ۱۰۰ دانش آموز است که با ساخت این مدرسه از امکانات آموزشی بیشتری بهره مند خواهند شد.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به اعزام ۴۰ هزار جهادگر به مناطق محروم استان طی سال گذشته، افزود: همچنین ۵۶۰ واحد مسکونی برای نیازمندان به همراه احداث ۳۰ مدرسه در روستاهای استان از جمله فعالیت های گروه های جهادی بسیج سازندگی کرمانشاه در سال گذشته بوده است.

فتاحی یادآور شد: اکنون نیز کانال کشی و آبرسانی به ۱۰۰ هکتار زمین در یکی از روستاهای اطراف شهرستان سرپل ذهاب توسط جهاگران بسیجی در حال انجام است.

وی گفت: از جمله فعالیت های سازنده این گروه جهادگر بسیجی می توان به عملیاتی کردن برنامه های فرهنگی، عمرانی، آموزشی، کشاورزی و ... در قالب اردهای جهادی اشاره کرد.

ارسال نظرات