خبرهای داغ:
از استان گلستان؛

اعزام کاروان راهیان نور شرکت گاز گلستان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس

جمال لیوانی : هدف از اعزام کاروان راهیان نور گاز گلستان حضور کارکنان و خانواده آنان در مناطق ایثار و شهادت و بازدید از صحنه های پر افتخار و خاطره انگیز 8 سال دفاع مقدس می باشد.
کد خبر: ۸۶۵۳۲۱۷
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان در خصوص هدف از اعزام این کاروان گفت: هدف از اعزام کاروان راهیان نور گاز گلستان  حضور کارکنان و خانواده آنان در  مناطق ایثار و شهادت و بازدید از صحنه های پر افتخار و خاطره انگیز 8 سال دفاع مقدس می باشد.

وی افزود: طبق سنوات گذشته برای سال جاری نیز  فراخون در سطح شرکت گاز استان گلستان توسط پایگاه بسیج شهید گرزین انجام شده که خوشبختانه تعداد زیادی از کارکنان از این برنامه معنوی استقبال کردند که با توجه به سهمیه اعلام شده یک اتوبوس شامل 44 نفر از کارکنان و خانواده آنان با بدرقه تعدادی از اعضای پایگاه به این مناطق اعزام شدند.

مدیرعامل گاز گلستان در پایان ابراز داشت: کاروان اعزامی پس از حضور در مناطق عملیاتی از صحنه های حماسی و به یاد ماندنی مناطق جنگی و مشاهد شهداء بازدید بعمل خواهند آورد ضمن اینکه در حاشیه نیز ویژه برنامه های فرهنگی مرتبط نیز توسط روحانی کاروان به اجرا در خواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها