خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در جمع خادمین شهدا گلستان ؛

راهیان نور یکی از بهترین راهکارهای تقویت نظام است

حجت الاسلام رعایتی :طوری خدمتگذاری کنید که لبخند رضایت شهدا شامل حال شما شود
کد خبر: ۸۶۵۳۳۱۰
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در جمع خادمین شهدا خواهر اردوگاه شهدای گلستان اظهار کرد :سعی و تلاش عزیزان و خادمین شهدا این است که بهترین امکانات را به زائرین شهداارائه بدهند تا کاملا احساس راحتی کنند به گونه ای که در منزل خودشان هستند.

وی درادامه بیان کرد : خداوند متعال در همه ادیانش مخصوصا دین اسلام که جامع ترین دین است مکانها و زمانهایی را استثنا قرار داده ، مثلا شب قدر که از هزار ماه بالاتراست یا مکانهایی را مشخص می کند که اولویت آن بالاتر از جاهای دیگر است مثلا پیامبر گرامی اسلام وقتی می خواستند به حضرت زهرا (س) تسبیحات حضرت زهرا (س) را تقدیم کنند به آن بانوی بزرگوار فرمودند خاک گل تسبیح را از جایی بگیرید که خون شهدا در آنجا ریخته باشد.

حجت الاسلام رعایتی ادامه داد :قرآن می فرماید شهدا زنده اند و ما هم به آن یقین داریم لذا به عنوان آن کسانی که پیرو مکتب شهدا هستیم و می دانیم که شهدا حاضر و ناظر هستند باید به دو وظیفه خود عمل کنیم یکی عمل به وظیفه شرعی و دینی خود و دیگری ادامه دادن راه شهدا که وظیفه شخصی ماست .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا همچنین با اشاره به وظیفه اجتماعی افراد اذعان کرد : امروز یکی از بهترین راه کارهایی تقویت نظام راهیان نوراست و مردم می توانند استقامت خودشان را بیشتر کنند و بصیرتشان را بیافزایند و حالاکه عده ای به هر علل ، به هر عنوان و به هر عاملی آمدند اینجا (راهیان نور )ما چه بکنیم که بتوانیم به این افراد طوری خدمت گذاری کنیم که لبخند رضایت شهدا شامل حال ما شود.

حجت الاسلام رعایتی در پایان خواستار آن شد که به مدد خداوند بتوانیم توفیق مبارزه در راه اسلام و جنگ فرهنگی را داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها