خبرهای داغ:
مسئول اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

افزایش 10 درصدی بازدید از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بازدید از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه ۱۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۶۵۳۴۲۶
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

سرهنگ علی یوسفی‌ راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار داشت: بیش از 70 هزار نفر از ابتدای ایام نوروز تاکنون از یادمان‌ها و عملیات جنگی استان کرمانشاه بازدید کرده‌‌اند که حضور آنها نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه دارای دو نقش میزبانی و اعزام‌‌کننده است عنوان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور از استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی جنوب از 28 اسفند ماه 94 آغاز شده است و تا 15 فروردین 95 ادامه دارد.

یوسفی‌راد با بیان اینکه از ابتدای ایام نوروز تاکنون بیش از 1500 نفر از استان کرمانشاه برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند گفت: امسال استقبال راهیان نور به‌ویژه خانواده‌ها از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بسیار است و شاهد حضور گسترده در این مناطق هستیم.

وی با اشاره به اینکه خادمان و راویان مجرب به صورت فعال در یادمان‌ها، زیارتگاه‌ها و اردوگاه‌ها حضور دارند افزود: علاوه بر حضور خانواده‌ها به صورت خودجوش کاروان‌هایی به صورت سازماندهی و برنامه‌ریزی شده از استان‌هایی همچون قزوین، آذربایجان غربی، تهران و قم به استان اعزام شده‌‌اند.

یوسفی‌راد به آمادگی اردوگاه‌ها برای استقبال بیشتر از زائران اشاره کرد و افزود: پادگان ابوذر برای نخستین بار آماده پذیرایی از زائران و کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور است و زیرساخت‌های آن نیز برای آسایش و آرامش زائران در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات