خون شهدا را پایمال نکنیم

یکی از زائران راهیان نور گفت: وقایع دوران دفاع مقدس برای جوانان بازخوانی شود تا آنان با آگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کند تا خون شهدا که در این مسیر ریخته شده پایمال نشود.
کد خبر: ۸۶۵۳۵۱۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۴
فاطمه احمدی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، راهیان نور را فرصتی برای درک وقایع هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: یکی از دوستانم هر ساله به این سفر معنوی می آید و به من نیز اسرار می کرد تا او را همراهی کنم اما تصور می کردم که این سفر ممکن است خسته کننده باشد و در کنار خانواده بودن را در این ایام از دست می دهم از این رو برای آمدن موافقت نمی کردم.
وی افزود: امسال تصویری را در شبکه های اجتماعی دیدم که من را منقلب کرد، پسر عمویم از شهدای دوران دفاع مقدس است که تصویری از ایشان در شبکه ها دیدم که مرا منقلب کرد و خواستم امسال به این سفر بیایم تا از نزدیک برخی مسائل را که برایم ناگفته مانده بود درک کنم.

این زائر راهیان نور تصریح کرد: هربار که می شنیدم شاید تحت تاثیر قرار می گرفتم اما وقتی از نزدیک بتوانی لمس کنی عمق را بیشتر درک خواهی کرد شرایط جوی، وضع جغرافیایی حتی شرایط دشواری را که رزمندگان داشتند برایت ملموس تر خواهد بود و آن زمان به حقیقت مسیری که شهدا رفتند یقین پیدا می کنید.
انتهای پیام
ارسال نظرات