خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در یادمان شلمچه :

شهدا سر تسلیم در برابر دشمن فرود نیاوردند/راهیان نور بهترین روش انتقال فرهنگ دفاع مقدس است

حجت الاسلام رعایتی: وقتی صحبت از راهیان نور می شود ، یعنی صحبت از 8سال دفاع مقدسی که باعث افتخار بزرگی برای کشور ما شد..
کد خبر: ۸۶۵۳۵۶۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در مصاحبه با خبرنگار بسیج در یادمان شلمچه اظهار داشت :هر مطلب مهمی را می خواهند معرفی بکنند از یک روش و شیوه خاصی استفاده می شود ووقتی ما می خواهیم از 8سال جانبازی عزیزانمان و جانثاری شهیدانمان و از آن دفاع جانانه ای که ملتمان در برابر دنیا داشت روایت کنیم برای نسل جدید یکی از بهترین روشها و راهی که می توانیم معرفی کنیم بحث راهیان نور است .

وی درادامه اذعان کرد :ما می بینیم کسانی که در این منطقه می آیند با حال و هوای اینجا آشنا می شوند و افرادی که در 8 سال دفاع مقدس بودند این خاطرات را بازگو می کنند و تاریخ را می گویند، علت ها را بیان می کنند و راههای موفقیت رزمندگان و عواملی که مایه سربلندی نظام در مقابل دنیا شد را برای این نسل جدیدمان ابراز می دارند بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

حجت الاسلام رعایتی خاطر نشان کرد :اگر امروز ما عزت مند هستیم به برکت خون شهدایی است که جان خود را فدای این نظام کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در ادامه بیان کرد :الان هم که اینجا در شلمچه هستیم یک نمونه از آن جاهایی است که شهدای ما جان فشانی کردند و به خاطرخون آنان بود که ما الان توانستیم امنیت و عزت داشته باشیم و در مقابل دنیا بتوانیم عرض اندام کنیم و بگوییم ما تا آخر ایستاده ایم و و خودمان روی پایمان می ایستیم و از دینمان تا پای جانمان دفاع خواهیم کرد.

وی ادامه داد :وقتی صحبت از راهیان نور می شود ، یعنی صحبت از 8سال دفاع مقدسی که باعث افتخار بزرگی برای کشور ما شد.

حجت الاسلام رعایتی در توصیه به افرادی که تا به امروز نتوانسته اند مناطق عملیاتی جنوب کشور را بازدید کنند گفت :اینجا شلمچه است ، اینجا یک قطعه از قطعات بهشت است جایی که جوانان ما جان خود را دادند که از ارزشهای دین خودشان و از ارزشهای ملی خودشان دفاع کنند وهرگز سر تسلیم برای دشمن فرود نیاورند و ثروت دنیا آنان را نگرفت و آن عزیزانی که تا حالا به این مناطق نیامدند و این مناطق طلایی راندیدند . توصیه دارم بیایند و ببینند که در 8سال دفاع مقدس دشمن ما به ظاهر عراق بود ، اما تمام دنیا در مقابل ما بودند و با همه امکاناتی که به آنان داده بودند می خواستند آبروی مارا از ما بگیرند ، می خواستند ماها را سرکوب کنند و دین و عزت مارا بگیرند و با یاری خدا نتوانستند و ما روز به روز سرافراز تر شدیم و در مسائل سیاسی، نظامی، اجتماعی، امنیتی، فرهنگی و ... پیشرفت قابل توجهی داشته ایم که دنیا را به وجد آورده است.

وی درپایان ابراز داشت : توصیه من به این جوانان این است که بیایند و ببینند رزمندگان ما برای چی جنگیدند ، برای چی جان دادند و اگر هدف ما هم این گونه باشد امروز ما هم سربلند خواهیم شد و آمریکا هم جلوی ما دیگر نمی تواند بایستد و این را رزمندگان ما ثابت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها