خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا در یادمان شلمچه :

راهیان نورموثر ترین کار فرهنگی بعد از دفاع مقدس است

سردار صادقی:امروز 3 دهه از دفاع مقدس می گذرد ، و اینجا شلمچه مرکز مقاومت ، ایستادگی و شجاعت و مرکز شهادت طلبی است.
کد خبر: ۸۶۵۳۵۶۶
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا در مصاحبه با خبرنگار بسیج در یادمان شلمچه اذعان کرد : تاریخ دفاع مقدس انقلاب اسلامی برگ زرینی است در 37 سال پیروزی انقلاب اسلامی و امروز 3 دهه از دفاع مقدس می گذرد ، و اینجا شلمچه مرکز مقاومت ، ایستادگی و شجاعت و مرکز شهادت طلبی است.

وی درادامه افزود :وجب به وجب این خاک با شجاعت ها ، با استقامت ها و با از خود گذشتگی های بی نظیر جوانان و نوجوانانی که به دنبال الگوی عملی دفاع مقدس هستند روبرو بوده است .

سردار صادقی اذعان کرد :یادمان های دفاع مقدس بزرگترین مرکزی است برای بازخوانی مقاومت ها و بزرگترین مرکزی است برای یافتن آموزشهای عملی و مرکزی است برای به تصویر کشیدن مردان مردی که در دوران سخت دفاع مقدس توانستند جمهوری اسلامی را در شدیدترین وسخت ترین عوامل وحملات وحشیانه دشمن به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل داخلی آنها به منسه ظهور بگذارند.

فرمانده سپاه نینوا همچنین بیان کرد : تاریخ ارزشمند جمهوری اسلامی الگویی و مرکزی شده است برای یافتن ارزشها ، برای یافتن مقاومتها ویک دستورالعمل واقعی و آیه شریفه (فستقم کما امرت) است ولحظه لحظه عملیاتهای شلمچه مصداق این آیه است .

وی با اشاره به حضور مشتاقان مشهد شهیدان و حضور آنها در مناطق عملیاتی جنوب کشور ابراز داشت :امروز می بینیم که جوانان ما ، زنا ن و مردان ما از بزرگ تا کوچک از ظرفیت راهیان نور بهره مند می شوند . از این غیرت ها ، شجاعت ها و رشادت ها درس آزادگی می گیرند و این یکی از بزرگترین دست آوردهای دفاع مقدس است و بحق باید گفت موثر ترین کار فرهنگی بعد از دفاع مقدس همین راهیان نور است و این درس بزرگی برای مسئولین انقلاب اسلامی و همه آنانی که دل به آهنگ انقلاب اسلامی دادند.

سردار صادقی در پایان با تاکید براینکه فعالیتهای فرهنگی باید حول محور راهیان نور باشد گفت : مسئولین ما باید این مرکز فرهنگی و این یادمانهای شهدا را به عنوان اصلی ترین الگو برای برنامه های فرهنگی قرار بدهند و بتوانند سایر موقعیت ها را حول محور راهیان نور قرار بدهند و امیدوارم شاهد حضور گسترده در رهیان نور باشیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها