خادم الشهداء منطقه عملیاتی منطقه فکه :

برگزاری راهیان نور بستر صحیح شیعه شناسی را فراهم می کند

خادم الشهداء منطقه عملیلتی فکه گفت: با توجه به علاقه مندی گردشگران خارجی از مناطق عملیاتی خود این موضوع سبب می شود که بسترهای شیعه شناسی محقق شود.
کد خبر: ۸۶۵۴۰۴۶
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳

خوشرفتار در گفت و گو با خبرنگار بسیج، با اشاره به فواید برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: خوشبختانه در بحث اردوهای راهیان نور ما همه ساله شاهد حضور تعداد زیادی از زائران از کشورهای مختلف اروپایی، آسیایی و افریقایی و آمریکایی هستیم که بیشتر آنها حتی مسلمان نیستند و خود این مضوع می تواند سبب ترویج شیعه شناسی و اشنایی هرچه بهتر آنان با دین اسلام و شیعه باشد.

وی افزود: ما امسال در راهیان نور شاهد حضور تعداد زیادی از زائران از کشورهای آرژانتین، چین،یمن، عراق، کشورهای افریقایی، کشورهای آمریکایی بودیم.

خادم الشهداء منطقه عملیاتی فکه تصریح کرد: خوشبختانه حضور زائرانی از کشورهای کوبا و برزیل برای نخستین بار از اتفاقات خوب راهیان نور امسال بود.

خوشرفتار با اشاره به حضور نوجوانان در اردوهای راهیان نور گفت: امسال ما بیشتر حضور نوجوانان از سنین 10 تا 15 سال در راهیان نور مشاهده کردیم که خود این موضوع سبب ترویج صحیح فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود .

وی ادامه داد: مناطق عملیاتی جنگی به سبب بکر بودنو مظلومیت های نهفته در دل خود و همجینین ردپای شهداء می تواند بسترهای تغییر فراوان را در روحیه نسل جوان امروزی که هجمه های فرهنگی دشمنان آنان را مورد تهدید خود قرار دهد ایجاد کند.

خادم الشهداء منطقه عملیاتی فکه تصریح کرد: شهداء همچنان پس از گذشت سالها از دران جنگ تحمیلی می توانند همواره تاثیرات فراوانی بر روی افراد به ویژه نسل جوان داشته باشند.

فکه میزبان مراسم عقد دو کبوتر عاشق شد

خوشرفتار با اشاره به برگزاری مراسم ازدواج و عقد آسمانی دو زوج جوان در منطقه عملیاتی فکه گفت: تاثیرگذاری این مناطق تا به حدی است که سال گذشته در روز نخست عید ما شاهد برگزاری مراسم عقد دو زوج جوان بودیم.

وی افزود: این دو زوج جوان تصمیم گرفته بودند که پیوند آسمانی و زناشویی خود را در این منطقه و درکنار شهدای عزیز ببندد با آنان تجدید عهد و میثاق داشته باشند.

خادم الشهدای این منطقه تصریح کرد: برگزاری این مراسم می تواند این فرهنگ را در جامعه ترویج کند که شهداء در همه جای زندگی افراد می توانند حضور داشته باشند و رد پاهای آنان در جای جای زندگی باشد.

شهید نظری شهرستان خمین از شهدای شاخص منطقه فکه است

خوشرفتار با اشاره به شهدای شاخص این منطقه گفت: در این منطقه شهدای فراوانی دیدار حق را لبیک گفتند و شهید حاج رضا حبیب اللهی و شهید محمدعلی نظری 17 ساله از شهرستان خمین از شهدای این منطقه است.

وی ادامه داد: این شهید 17 ساله توانست در عملیات والفجر مقدماتی یکی از بزرگ ترین کارها را انجام داده و منجر به پیروزی ما در این عمیلیات شود .

خادم الشهداء منطقه عملیاتی فکه تصریح کرد: دشمن در تمامی منطقه مقرهایی را مشخص کرده بود که ورود به آنها کار سختی بود که شهید نظری آن شب توانست راه مخفی به این مقرها را شناسایی و نشان داد و توانست بساط درگیری نیروهای خودی با متجاوزان را فراهم و منجر به هلاک دشمن شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات