خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) قم:

راهیان نور سدی مستحکم در مقابل نفوذ فرهنگی دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)سپاه استان قم گفت: راهیان نور سدی است در مقابل نفوذ فرهنگی و جنگ نرم دشمن و فرصتي استرات‍ژيك براي تداوم بخشیدن به انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۵۴۱۱۹
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
امیر حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار کرد: همان گونه که رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) فرمودند"خدا مي‌داند راه و رسم شهادت كور شدني نيست و اين ملتها و آيندگان هستند كه به راه شهيدان اقتدا خواهند كرد و همين تربت پاك شهيدان است كه تا قيامت‏ مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفاى آزادگان خواهد بود"، مردم شریف ایران اسلامی با شرکت در سفرهای زیارتی راهیان نور در حقیقت راه و رسم شهادت را مرور می کنند و حاصل آن را در متقاضیان و سیل عظیم عاشقان مدافع حرم می بینیم.

وی ابراز کرد: در طول بيش از دو دهه از پايان جنگ تحمیلی كاروانهاي راهيان نور به منابع عظيم توليد معنويت، بازشناسي هويت اسلامي - انقلابي و فرصتي براي خودسازي انقلابي نسل سوم ، چهارم و پنچم انقلاب اسلامي مبدل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در ادامه با تاکید بر این نکته که شهدا زنده هستند، افزود: يادمان‌هاي دفاع مقدس و مشهد شهيدان سال‌هاي جنگ تحميلي اكنون يك آوردگاه بزرگ فرهنگي اجتماعي است که مردم، به‌ويژه جوانان و نوجوانان با حضور در اين مكان‌هاي مقدس و خاكريزهاي خط مقدم جبهه فرهنگي و نبرد با دشمن با تجديد روحيه‌اي مضاعف، سال جديدشان را آغاز مي‌كنند.

مرادی بیان کرد: راهیان نور سدی است در مقابل نفوذ فرهنگی و جنگ نرم دشمن و فرصتي استرات‍ژيك براي تداوم بخشیدن به انقلاب اسلامی و مهمترین اصل و مبنای آن یعنی مبارزه و ایستادگی در مقابل استکبار و دستيابي به افقهاي پيش روي اهداف نظام اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در پایان خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با اعزام بیش از 40 دستگاه اتوبوس از چهاردهم اسفند ماه سال 1394 در قالب کاروان های نور تلاش نموده تا سهم کوچکی در پیوند بین نسل های جديد انقلاب که تشنه معرفت پاک و اصیل جبه های نبرد حق علیه باطل و و دلاور مردی های آن انسان های خدایی که دل از علایق دنیا بریدند و برای حفظ ارزش های اسلامی از خود گذشتند داشته باشد.

ارسال نظرات