خبرهای داغ:

حضور ۱۰۰۰ جهادگر عرصه اقتصاد مقاومتي در اردوهاي سازندگي كرمانشاه

مسئول بسيج سازندگي استان كرمانشاه از حضور بيش از ۱۰۰۰ جهادگر عرصه اقتصاد مقاومتي در اردوهاي بسيج سازندگي استان كرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۸۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
سرهنگ منصور فتاحي در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه با اشاره به فعاليت گروه هاي جهادي بسيج سازندگي كرمانشاه در ايام نوروز، اظهار داشت: در راستاي عمل به منويات مقام معظم رهبري جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي هم اكنون گروه هاي جهادي در مناطق كم برخوردار استان در حال فعاليت هستند.

وي با اشاره به حضور گروه هاي جهادي از ساير استان ها در استان كرمانشاه براي پيشبرد اهداف اقتصاد مقاومتي در عرصه توليد و سازندگي افزود: ۱۵ گروه جهادي از ۳۰ تا ۱۰۵ نفره به فعاليت هاي ساخت مدارس، نمازخانه، كشاورزي و... براي آباداني و خودكفايي بسياري از مناطق روستايي كرمانشاه‌ به خدمت رساني مي پردازند.

فتاحي يادآور شد: بيش از هزار جهادگر عرصه اقتصاد مقاومتي در قالب اردوهاي بسيج سازندگي شامل ۴ گروه از ساير شهرستان ها به ياري گروه هاي جهادي استان آمده اند و ۸ گروه نيز در آينده جهت فعاليت هاي سازندگي به اين تعداد افزوده خواهند شد.

مسئول بسيج‌سازندگي استان كرمانشاه خاطرنشان كرد: اين فعاليت ها در عرصه هاي فرهنگي، عمراني، آبرساني‌به بيش از ۳۰ هكتار از زمين هاي كشاورزي و احداث كانال به زمين هايي كه از سال هاي قبل خشك گشته و به صورت ديم آبياري مي‌شدند به همراه نوسازي مدارس و منازل روستايي و... مي باشد.

فتاحي در ادامه بيان كرد: همچنين بازسازي پل ماهئيت سرپل ذهاب و تعمير ميز و نيمكت راد هاي آموزش و پرورش سراب گرم سرپل ذهاب از جمله فعاليت هاي در حال انجام است.

وي بيان كرد: همراه اين اردوهاي جهادي افرادي متخصص در حوزه هاي كشاورزي و ‌ساير بخش هاي توليدي براي افزايش كيفيت توليدات داخلي براي آموزش و ترويج گفتمان اقتصاد مقاومتي اهتمام لازم را دارند.

مسئول بسيج سازندگي استان كرمانشاه با تاكيد بر لزوم تحقق شعار سال از سوي مقام معظم رهبري در راستاي دستيابي به خودكفايي در همه عرصه هاي اقتصاد مقاومتي، اظهار داشت: دولت، مردم و مسئولان بايد با تلاش مضاعف در عرصه توليدات داخلي و حمايت از كارآفرينان اقتصادي عزمي ملي و جهادي داشته باشند و با فرهنگ‌سازي مناسب بتوانيم پيرامون تحقق اقتصاد مقاومتي پيشتاز باشيم.
ارسال نظرات