خبرهای داغ:

اعتكاف ارتباط معنوي با خداوند را ميسر مي كند

امام جمعه سنقروكليايي گفت: اعتكاف فراهم كننده بستر مناسب براي ايجاد ارتباط معنوي با خداست و كسي كه با فلسفه اعتكاف آشنا شود رغبت بيشتري براي معتكف شدن خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۵۷۲۴۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، حجت الاسلام محمدباقر برقراري در جلسه برنامه ريزي مراسم اعتكاف در سنقروكليايي افزود: بهترين مبحث براي آماده شدن براي ورود به ماه مبارك رمضان اعتكاف است كه بسيار ارزشمند بوده و جايگاه رفيعي دارد.
وي با بهره گيري از روايات پيامبران الهي گفت: كساني كه از روي ايمان و بدست آوردن خشنودي باريتعالي معتكف مي شوند، گناهانشان آمرزيده مي شود و از تمامي آلودگيهاي روحي سبك بار مي شوند.
امام جمعه سنقروكليايي، اعتكاف را فاصله گرفتن از مردم دنيا دانست و گفت: اعتكاف فرصتي براي فكر و انديشه و تصميمات خوب است.
حجت الاسلام برقراري، از مسئولان فرهنگي، ادارات و نهادهاي برگزاركننده سنت حسنه اعتكاف قدرداني كرد.
علي اكبر اكبري معاون فرماندار سنقروكليايي هم تحكيم پايه هاي اعتقادي افراد جامعه بخصوص جوانان را براي كاهش ناهنجاريهاي اجتماعي ضروري دانست و گفت: از ظرفيت ها و امكانات ادارات براي برگزاري هرچه بهتر مراسم اعتكاف بهره گيري خواهد شد.
رئيس اداره تبليغات اسلامي سنقروكليايي نيز گفت: سال گذشته 580 نفر در شهر و روستاهاي سنقروكليايي در مراسم اعتكاف شركت كردند و پيش بيني مي شود استقبال در مراسم اعتكاف امسال بيشتر باشد.
حجت الاسلام محرمعلي چراغي افزود: اعتكاف در شهرستان سنقروكليايي در روزهاي دوم تا چهارم ارديبهشت مصادف با 13 تا 15 ماه رجب در مسجد جامع امام (ره) و مسجد حضرت جواد الائمه (ع) و همچنين تعدادي از روستاها برگزار خواهد شد.
وي از برگزاري برنامه هاي متنوع فرهنگي از قبيل نشست هاي ديني و جلسات پرسش و پاسخ، نماز و حلقه هاي صالحين در مراسم اعتكاف خبر داد.
ارسال نظرات