خبرهای داغ:
همرزم شهید صیاد شیرازی:

صیاد شیرازی فرمانده بسیجی جنگ/ امیری پیشرو و حامی زیر دستان

همرزم شهید صیاد شیرازی گفت: این امیر و فرمانده شهید علاوه بر آینده نگری و پیشرو بودن در عملیات ها از تمامی نیروهای زیردست خود حمایت می کرد.
کد خبر: ۸۶۵۸۸۶۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، امیر سرتیپ دوم احمد اسدی فرمانده دوران دفاع مقدس و مدرس معارف جنگ دانشگاه افسری ارتش صبح امروز در مراسم هفدهمین سالگرد شهید صیاد شیرازی در مسجد امام حسین(ع) بیرجند در جمع مسئولین و نیروهای نظامی استان اظهارداشت: خدا را شاکریم که توانستیم بار دیگر در محفل شهدا حضور پیدا کنیم.

همرزم شهید صیاد شیرازی با اشاره به همزمانی هفدهمین سالگرد شهید صیاد شیرازی و شهادت امام هادی(ع) گفت: یکی از ویژگی های این شهید است که از ائمه اطهار (ع) درس می گرفت.

وی با بیان اینکه حضور ما در جلسات شهدا بنا به درخواست خود شهدا است، گفت: این توفیقی است که خدا به ما داده است که در محفل شهدا حضور داشته باشیم.

اسدی با بیان اینکه رهبر انقلاب می فرمایند " زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"، افزود: تمامی نیروهای نظامی و انتظامی در هشت سال دفاع مقدس از انقلاب دفاع کردند.

وی یادآورشد: نقش ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و پدافند هوایی در جنگ تحمیلی یک نقش بی بدیل بود.

اسدی با اشاره به روحیات معنوی و شجاعت شهید صیاد شیرازی عنوان کرد: تمام مولفه های خوب در شهید صیاد شیرازی وجود داشت و همین موضوع سبب شد که بسیجیان ما در هشت سال دفاع مقدس علاقه و توجه فراوانی به شهید صیاد شیرازی داشته باشند.

وی به حوادث قبل از هشت سال دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب و شروع جنگ تحمیلی ارتش ما خیلی ضعیف شده بود و دشمن با جنگ های چریکی داخلی در استانهای مختلف می خواست تفرقه ایجاد کند که با رهبری امام خمینی(ره) وهوشیاری مردم، رزمندگان و فرماندهانی مانند صیاد شیرازی پیروز شدیم.

اسدی با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی علاوه بر آینده نگری از تمامی نیروهای زیر دست خود حمایت می کرد، عنوان کرد: توجه به امنیت و مال مردم و پیشرو بودن از دیگر نیروها در زمان عملیات از جمله خصوصیات شهید صیاد شیرازی بود.

همرزم شهید صیاد شیرازی با بیان اینکه اقشار جوان ما بخصوص نیروهای نظامی و انتظامی باید از فرماندهانی همچون صیاد شیرازی الگو بگیرند، عنوان کرد: جوانان ما باید بدانند که چگونه این انقلاب به دست ما رسیده و باید بدانند که خون هزاران شهید در راه انقلاب فدا و چه سختی های فراوانی در راه این انقلاب کشیده شده است.

انتهای پیام/ 16165

ارسال نظرات
پر بیننده ها