خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خراسان شمالی در جمع عشایر گلستانی:

عشایرعلاوه بر اقتصاد ، امنیت کشور را تضمین می کنند

سردار مرتضوی :روحیه دشمن ستیزی عشایر همیشه زبا نزد همگان بوده است و در بعد امنیتی هیچگاه به دشمن اجازه نمی دهند چشم طمع به کشور عزیزمان داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۵۸۸۷۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛سردار مرتضوی فرمانده سپاه خراسان شمالی در جمع عشایر روستای خوجه گلدی شهرستان مراوه تپه ،وجودعشایر را باعث  تضمین امنیت کشور دانستند و بیان نمودند : روحیه دشمن ستیزی عشایر همیشه زبا نزد همگان بوده است و در بعد امنیتی  هیچگاه به دشمن اجازه نمی دهند چشم طمع به کشور عزیزمان داشته باشند.

وی در ادامه افزود : سلاحی که در دست عشایر است باعث امنیت کشور است و امروز می بایست عشایر را تقویت نمود و برطرف  کردن موانع پیشروی عشایر وظیفه ی همه مسئولین است .

مرتضوی ادامه داد : ما در سپاه می توانیم با تقویت بسیج عشایری طوری عمل نماییم که بیشتر در خدمت عشایر بوده و بتوانیم مشکلات این قشر پر تلاش را برطرف نماییم .

فرمانده سپاه جوادالائمه  در ادامه خاطر نشان کرد: همه ی مسئولین موظفند با عنایت به فرمان امام خامنه ای در حوزه اقدام و عمل به مشکلات عشایر رسیدگی نمایند و تمام مسئولین برای تحقق شعار سال تلاش نمایند .

وی در پایان بیان کرد : عشایر تنها در بحث اقتصاد موثر نمی باشند بلکه فرهنگ ساده زیستی و مهمان نوازی خود را می توانند گسترش دهند . امروز عشایر ما می توانند باعث تحول و اثر گذاری در هر منطقه ای که وارد می شوند می توانند تاثیر گذار باشند

 گفتنی است در پایان عشایر دلیر از مشکلات خود با سردار مرتضوی سخن گفتند .

خبرنگار افتخاری بسیج :محمدرضا شریفی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار