خبرهای داغ:
رئیس شورای قشر بسیج هنرمندان گلستان:

عمل به اقتصاد مقاومتی رای اعتماد به جوانان مملکت است

رئیس شورای قشر بسیج هنرمندان گلستان گفت:عمل به اقتصاد مقاومتی رای اعتماد به جوانان مملکت است.
کد خبر: ۸۶۵۹۰۴۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، ولی الله شهابی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی و روز قشر بسیج هنرمندان استان گلستان با بیان اینکه هنر در غربت به سر می‎برد، اظهار کرد: از دوستانی که دست هنرمندان را به گرمی‎ فشردند و در این مراسم که برای بزرگداشت راه و خاطره شهید آوینی برگزار شده حضور یافتند تشکر می‎کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی است هنرمندان به خصوص بسیج هنرمندان نقش خود را به درستی ایفاء کند.

رئیس شورای قشر بسیج هنرمندان گلستان با بیان اینکه باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در مسیر اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی پرتلاش باشیم، افزود: دولت جمهوری اسلامی مکلف است در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی برنامه‎های منطقی را تبیین کند.

شهابی به نقش هنر در تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری زبان هنر را در رسوخ اهداف و پیام انقلاب اسلامی در عمق جوامع موثر می‎داند .

وی عمل به اقتصاد مقاومتی را رای اعتماد به جوانان مملکت برشمرد و افزود: مسئولان باید به اقتصاد مقاومتی یک نگاه جهانی داشته باشند و این برون‎گری در اقتصاد مقاومتی به معنی وابستگی نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها