خبرهای داغ:
با حضور جمعی از مسئولان استانی؛

سرپرست پلیس راهور استان قم معرفی شد

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی احمد پوربافرانی به عنوان سرپرست پلیس راهور استان قم معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۵۹۹۱۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور استان قم با حضور حجت‌الاسلام عباس دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، جمعی از مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر قم،‌ نمایندگان جمعی از بیوت مراجع تقلید، حجت‌الاسلام جباری مدیرکل نهاد کتابخانه‌ها و حمیدرضا دژاکام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در تالار شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس سابق پلیس راهور استان قم طی سخنانی از معبر، مقصد و بارانداز بودن به عنوان ویژگی‌های ترافیکی شهر قم یاد کرد و گفت: قم حلقه ارتباطی 17 استان بوده است و مراسم‌های بین‌المللی بسیاری در این شهر برگزار می‌شود که این مراسم‌ها نیازمند تامین امنیت ترافیکی و تسهیل در رفت و آمد مهمان ویژه است به همین علت می‌توان گفت که پلیس استان قم در برخی از دوره‌ها فراملی عمل کرده است.

سید کرم‌الله حسینی به اجرای طرح مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی به منظور تکریم ارباب و رجوع اشاره و خاطرنشان کرد: رئیس پلیس راهور استان قم از نظر کارنامه یگانی رشد مطلوبی داشته و در میان استان‌های مختلف کشور جایگاه‌های برتر را به خود اختصاص داده است.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه نیروهای انتظامی باید قدرت رفتار مناسب با مخاطبان مختلف خود را داشته باشند، اضافه کرد: پلیس استان قم معرفت‌شناختی نیروهای انتظامی نسبت به موقعیت، زمان و مخاطبین را مورد توجه ویژه قرار داده و به همین علت رفتارهای این مجموعه مبتنی بر اصول اخلاقی است.

سردار کاظم مجتبایی از افزایش رضایتمندی مردم نسبت به عملکرد این مجموعه یاد کرد و گفت: مدیریت پلیس راهور استان قم کارآمد، پویا و منطقی بوده که سبب افزایش رضایت مردم، مسئولان و نیروهای انتظامی شده است.

در پایان این مراسم از زحمات سید کرم‌الله حسینی در دوران ریاست پلیس راهور استان قم تقدیر و احمد پوربافرانی به عنوان سرپرست جدید این مجموعه معرفی شد.
ارسال نظرات