خبرهای داغ:

يادواره شهداي روستاي تجراكبر اسلام آبادغرب برگزار شد

يادواره 9 شهيد روستاي تجراكبر از توابع بخش حميل شهرستان اسلام آبادغرب روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان (عج) اين شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۰۵۸۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب، اين ياواره به همت عقيدتي و سياسي نيروي انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

رئيس عقيدتي و سياسي نيروي انتظامي اسلام آباد غرب در اين مراسم گفت: دستاورد اساسي حضرت امام خميني در رهبري انقلاب اسلامي، احياء اسلام ناب محمّدي (ص) و مهمترين ويژگي آن احياء فرهنگ شهادت و ايثارگري بود.
حجت الاسلام عباس خسروي پور افزود: با مروري گذرا در فرآيند نهضت امام خميني و قوام نظام اسلامي به خوبي مي توان دريافت كه اگر فرهنگ شهادت طلبي و ايثارگري نبود، نه انقلاب به پيروزي مي رسيد و نه نظام اسلامي دوام مي يافت، همانگونه كه در صدر اسلام نيز اگر اين ويژگي نبود نه اسلام شكل گرفته بود و نه دوام مي يافت.
وي در ادامه اظهار كرد: زنده نگهداشتن ياد و نام شهيد و الگوسازي از شخصيت و سيره زندگي و حماسه ايثارگرانه شهيد، بخشي از وظائف جامعه نسبت به شهيد مي باشد.
وي در پايان گفت: بخشي از تكريم و تعظيم شهيد در احترام و تجليل از خانواده و اهل بيت او تجلّي مي يابد و مسأله تكريم خانواده شهيد و تقديم خدمات لازم به آنان نه تنها به عنوان يك كار مطلوب بلكه يك وظيفه همگاني براي جامعه و نظام اسلامي به حساب مي آيد.
ارسال نظرات