خبرهای داغ:
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

دانشگاه انقلابی بودن خود را حفظ کند

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: دانشگاه باید انقلابی بودن خود را حفظ کند تا بتواند حرکت خود را در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی ادامه دهد.
کد خبر: ۸۶۶۱۰۵۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد ولی‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان قم که در سالن جلسات شهید عاصمی ساختمان فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد، با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی رسالت‌های مشخصی را برای ترویج آموزه‌های انقلابی بر عهده دارد، اظهار کرد: این مجموعه می‌تواند با استفاده از ظرفیت دانشجویان برنامه‌های فرهنگی گسترده‌ای را در سطح استان دنبال کند.

وی با بیان اینکه موفقیت بدون معنویت امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: قم به عنوان شهر علم و اجتهاد حوزه‌های دینی و مراکز علمی پژوهشی بسیاری را در خود جای داده است و بسیج دانشجویی می‌تواند با استفاده از ظرفیت این مراکز داشته‌های فرهنگی خود را افزایش دهد.

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) به سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی در مورد تلاش دشمن برای دور کردن مردم از شاخص‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشگاه باید انقلابی بودن خود را حفظ کند تا بتواند حرکت خود را در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی ادامه دهد.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان جوانان باهوش و طالب علم هستند، تصریح کرد: مسئولان باید به دانشجویان به عنوان آینده‌سازان نظام اسلامی نگاه داشته باشند تا این افراد بتوانند در نظام اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
ارسال نظرات