دانش آموزان بسیجی سپاه ولایت تبریز به شمالغرب اعزام می شوند

خبرگزاری بسیج: مسئول اردویی و گردشگری سپاه ولایت تبریز از اعزام بیش از 250 نفر از بسیجیان اين سپاه به اردوي راهیان نور شمالغرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۱۹۹۰
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، احمد تقی زاده گفت: اردیبهشت امسال دانش آموزان بسیجی(خواهر و برادر) با 38 اتوبوس از این سپاه اعزام خواهند شد.

وی با تاکید به اینکه با وجود رشادتهای فراوانی که در این مناطق روی داده و شهدای زیادی جان خود را فدای کشور کرده اند، متاسفانه این سرزمین حتی در بین نیروهای جبهه و جنگ نیز شناخته شده نیست، افزود: در این مناطق شهدایی همچون مسیح کردستان(شهید بروجردی)، کاوه، صیاد شیرازی و .. رشادت های زیادی به یادگار گذاشته اند که خیلی کم به آن توجه می شود.

تقی زاده هدف از برگزاری اين اردو را آشنا كردن جوانان و نوجوانان بسيجی با فرهنگ جهاد و شهادت در راستای مبارزه با تهديدهاي جنگ نرم دشمن عنوان و بیان کرد: امنیتی که در این مناطق وجود دارد در سایه ایثار شهداست و این بازدیدها می تواند انتقال دهنده رشادتها و تلاشهای شهدای باشد که برای ما آسایش به ارمغان گذاشتند.

به گفته احمد تقی زاده کاروان های دانش آموزی از مناطق عملیاتی تمرچین، مهاباد و یادمان هاي شهید خلبان حیدری، شهید بروجردی و تپه شهدا بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار