مسابقات فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان :

فرار مس از شکست در اراک / آلومینیوم رکورد دار تساوی ها در لیگ یک

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته سی و چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور، مقابل تیم سوم جدول رده بندی رقابتها به تساوی رسید.
کد خبر: ۸۶۶۲۴۹۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

تیم فوتبال آلومینیوم در هفته سی و چهارم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور از ساعت ۱۶:۴۵ دیروز در اراک میزبان مس کرمان بود که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.

در این مسابقه آلومینیوم اراک با ترکیب پرویز کریمی، اکبر بختیاری، ابوالفضل قربانی، مرتضی محفوظی، رسول سروش نیا، رضا کاردوست، ابوالفضل کمانی، حسین احمدلو، بابک مرادی، حامد بصیری و روح اله عرب کار را آغاز کرد و در ادامه میثم آقایی، جواد مولایی و پیمان پورصادقی به ترتیب جایگزین بابک مرادی، روح اله عرب و حامد بصیری شدند.

در سوی دیگر میدان، مس کرمان با ترکیب ارشاد یوسفی، احمدرضا زنده روح، مجید حیدری، بهنام داداشوند، علی مرزبان، هادی رکابی، کیوان امرایی، محمدرضا زینال خیری، میلاد جعفری، میلاد پورصف شکن و سعید دقیقی کار را آغاز کرد و علی یونسی نیز در ادامه جایگزین میلاد پورصف شکن شد.

میلاد پورصف شکن در دقیقه ۴۴ مسابقه و روی شوت از راه دور یکی از هافبک های مس از توپ برگشتی استفاده کرد و دروازه آلومینیوم را فروریخت

اما حملات آلومینیوم در آغاز نیمه دوم منجر به خلق یک پنالتی برای این تیم در دقیقه ۶۱ شد که ابوالفضل کمانی با ضربه ای دقیق توپ را به گل تبدیل کرد تا مسی ها نتوانند برتریشان را حفظ کنند.

البته پس از این گل نیز آلومینیوم بهتر از رقیب ظاهر شد و موقعیت های گلزنی بسیار خوبی بر روی دروازه این تیم خلق کرد که بدشانسی و بی دقتی مانع از به ثمر رسیدن گل برتری این تیم شد.

از جمله این حملات میتوان به ضربه رسول سروش نیا مدافع چپ آلومینیوم در دقیقه ۹۰ بازی اشاره کرد که با بدشانسی بعد از اصابت به زیر تیر افقی دروازه ارشاد یوسفی، به درون دروازه نرفت تا طلسم تساوی ها همچنان ادامه داشته باشد و پنجمین تساوی پیاپی آلومینیوم نیز رقم بخورد.

بدین ترتیب و در پایان هفته سی و چهارم آلومینیوم اراک ۴۴ امتیازی شد تا کماکان در رده دهم جدول قرار داشته باشد.

گفتنی است آلومینیوم اراک در ادامه رقابتهای لیگ یک می بایست دوشنبه آینده در اردبیل به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت.

ارسال نظرات