خبرهای داغ:
امام جمعه كرمانشاه:

اقتصاد مقاومتي تنها راه مقابله با دشمنان نظام اسلامي است

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه گفت: اقتصاد مقاومتي و تكيه بر توانمندي هاي داخل تنها راه مقابله با دشمنان نظام اسلامي است.
کد خبر: ۸۶۶۳۵۲۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، آيت الله مصطفي علما در همايش تحقق راهكارهاي اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل كه با حضور ائمه جمعه شهرستان هاي غربي استان كرمانشاه و جمعي از مسئولان و اقشار مختلف مردم در سرسراي غدير قصرشيرين برگزار شد، افزود: براي تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب بايد تمامي استعدادها و توانمندي هاي خود را در استان كه بسيار هم زياد است به كار گيريم.
وي با اشاره به توانمندي هاي كشورمان با داشتن آب و خاك و زمين مرغوب اظهار داشت: ايران اسلامي يك كشور زرخيز است كه با داشتن ظرفيت هاي بسيار بزرگ مي توان با مديريت مناسب براي تحقق اقتصاد مقاومتي مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامي گام هاي اساسي برداشت.
نماينده ولي فقيه در استان كرمانشاه بيان كرد: اقتصاد مقاومتي تنها نسخه بدون دغدغه براي مقابله با دشمنان است و طرح اين موضوع از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي كارشناسي شده است بگونه اي كه همه اقتصاد دان ها نيز بر اجرايي شدن اين مساله تاكيد دارند.
آيت الله علما اضافه كرد: اقتصاد مقاومتي يعني اينكه 'شعار ما مي توانيم' را تحقق ببخشيم تا بدون اتكا و وابستگي به درآمدهاي نفتي در عين حال كه با ديگر كشورها مراوده و ارتباط داشته باشيم بتوانيم زمينه رشد و توسعه روزافزون نظام اسلامي را نيز فراهم كنيم.
وي ادامه داد: اگر ما اقتصادي قوي داشته باشيم محكمتر در مقابل دشمنان اين نظام مقدس مي ايستيم چرا كه همين روحيه اقتصاد مقاومتي ما و صلابت و اقتدار فرزندان اين مرز و بوم با درايت و رهبري هاي حكيمانه رهبر معظم انقلاب است كه توانسته وحشت در ميان دشمنان نظام ايجاد كند.
رئيس كل دادگستري استان كرمانشاه نيز در اين آيين گفت: امسال در راستاي تحقق شعار رهبر معظم انقلاب اسلامي مبني بر اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل در بازرسي هاي مجموعه قضايي استان تغييراتي ايجاد كرده ايم.
محمدرضا عدالتخواه گفت: در همين راستا تيم هاي مختلف بازرسي شامل همه ادارات دادگستري، پزشكي قانوني، زندان ها، ثبت و تعزيرات حكومتي در قصرشيرين حضور يافته اند تا علاوه بر شناسايي مشكلات زمينه تحقق ديدگاه هاي رهبري در بخش اقتصادي مقاومتي را فراهم كنند.
وي افزود: رويكرد دادگستري استان كرمانشاه اين است كه در بحث مقابله با جرائم خرد از مجازات هاي اصلاحي به جاي حبس استفاده شود و در اين خصوص تاكنون بيش از 80 هزار ساعت حكم انجام خدمات عالم المنفعه جايگزين حبس صادر شده كه تاكنون 30 هزار ساعت آن انجام شده است.
وي همچنين از فعاليت ستاد تاليف قلوب و موفقيت هاي اين ستاد در استان كرمانشاه خبر داد و خاطرنشان كرد: با حمايت ها و فعاليت اين ستاد از 120 مورد زنداني آماده قصاص متهم به قتل عمد در يكسال و نيم گذشته تنها 23 نفر مجازات شدند و 40 نفر توانسته اند به آغوش گرم خانواده هايشان باز گردند و اين نشان از ايجاد مصالحه توسط اين ستاد و حمايت هاي نماينده ولي فقيه در استان بعنوان يكي از اعضاي آن دارد.
ارسال نظرات