خبرهای داغ:
فرمانده حوزه یک تشریح کرد

مشارکت حوزه شهید ابراهیمی در برگزاری اعتکاف در 4 مسجد

فرمانده حوزه شهید ابراهیمی ناحیه بسیج امام حسین(ع) از مشارکت این حوزه در برگزاری آیین اعتکاف در چهار مسجد محدوده حوزه یک خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۴۱۱۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

حسین درخشان نیا در پایان آیین اعتکاف ایام البیض ماه رجب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: چهار مسجد امام رضا(ع)، امیرالمومنین(ع)، ولی عصر(عج) و فاطمة الزهرا(س) در محدوده حوزه شهید ابراهیمی قرار دارند و با آغاز ثبت نام از معتکفین، حضور در این مساجد و هماهنگی با هیئت امناء در دستور کار حوزه بسیج قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در پایگاه های حوزه نیز متربیان بر حضور در اعتکاف همراه با مربیان صالحین تشویق شدند، افزود: حضور پرشور جوانان عضو حلقه های صالحین از جلوه های اعتکاف امسال در سطح حوزه یک بود.

فرمانده حوزه شهید ابراهیمی در ادامه اقدامات حوزه در خصوص برگزاری اعتکاف ابراز کرد: تامین امنیت شب اول اعتکاف در مسجد اعظم، تامین امنیت اعتکاف خواهران توسط پایگاه ها، تجهیز مساجد با برخی وسایل اولیه مورد نیاز و پشتیبانی از برنامه های اعتکاف با وسیله نقلیه حوزه در حد نیازهای ضروری، از جمله اقدامات حوزه شهید ابراهیمی با همکاری پایگاه های مستقر در مساجد بود.

وی همچنین هماهنگی حضور پیکر شهید مدافع حرم در بین معتکفین، تلاش در جهت پیاده سازی گفتمان ولایت از طریق سخنرانان و نیز جمع آوری کمک برای جبهه مقاومت را بخش های دیگری از فعالیت های حوزه در راستای برگزاری هر چه بهتر اعتکاف برشمرد.

درخشان نیا در پایان از تلاش های کلیه اعضای شورای حوزه و فرماندهان و بسیجیان پایگاه هایی که در امر برگزاری اعتکاف، نهایت تلاش خود را معطوف نمودند، تقدیر کرد.


ارسال نظرات