اقتصاد مقاومتی راهگشای توسعه‌ اقتصادی و بهبود معیشت مردم است

معاون سیاسی سپاه روح‌الله گفت: اقتصاد مقاومتی راهگشای توسعه‌ اقتصادی و بهبود معیشت مردم است که برای تحقق آن می‌بایست تمام دستگاه‌ها در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری گام بردارند.
کد خبر: ۸۶۶۴۲۶۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار حسین رجبی در سالروز وفات حضرت زینب(س) در نشست بصیرتی مشترک کارکنان نیروی انظتامی و سپاه ناحیه کمیجان با اشاره به نامگذاری سال جاری به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری؛ در تبیین راه کارهای تحقق این شعار اظهار داشت: در سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام گرفته کمک به کارآفرینان و جوانان با استعداد مناطق مختلف کشور و به خصوص مناطق محروم می‌تواند به افزایش اشتغال و تولید ملی کمک به‌سزایی کند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی علاج مشکلات اقتصادی و پاسخ به مطالبات مردم است، با اقتصاد مقاومتی می‌توان به جنگ بیکاری و رکود رفت، گرانی را مهار کرده و در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستادگی کرد.

معاون سیاسی سپاه روح‌الله تصریح کرد: دستیابی به این توفیقات کار و تلاش بر مبنای اقتصاد مقاومتی است که برای تحقق این شعار باید همه دستگاه اقدام کنند، امروزه متاسفانه کشور ما الگوی مصرفی درستی ندارد باید توجه داشت که اصلاح الگوی مصرف از ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی است.

سرهنگ پاسدار رجبی با اشاره به راهکارهای دیگر تحقق شعار سال گفت: کاهش وابستگی بودجه کشور به نفت، مبارزه جدی و قاطع با مفسدان اقتصادی نیز راهکار تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، دولت باید تلاش وافری برای تحقق حداكثری و عملياتی كردن سياست‌های اقتصادمقاومتی به كار بندد و مسئولان دستگاه‌های مختلف تكاليف خود را در سياستگذاری و عملياتی كردن آن عملی سازند.

معاون سیاسی سپاه روح‌الله تصریح کرد: اقدام و عمل در اقتصادمقاومتی يعنی اينكه شاخص‌های اقتصاد مقاومتي را بهبود بخشیده و مولفه‌هايی كه در زمينه اصلاحات اقتصادی می‌بايست مد نظر داشته باشیم، در عرصه عمل نیز پياده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات