خبرهای داغ:
مسئول بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) عنوان کرد؛

شکست آمریکا در صحرای طبس نمونه بارز امداد الهی

مسئول بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه قم افزود: انقلاب اسلامی گستره شگرفی از تاریخ است كه در بستر آن سنّت های الهی با اعجازی خاص تجلی می یابند و قانون های تاریخی در آن عرصه، نمود و نمایش می یابند؛ تا همگان به چشم دل دریابند كه هرگز برای سنت خداوندی تبدیل و تغییری نیست.
کد خبر: ۸۶۶۴۴۰۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا آبکار با بیان اینکه، عبرت گرفتن از تاریخ در قرآن توصیه و تأكید شده است بیان کرد: عبرت گیری از تاریخ در ذهن تحلیل گران غرب كه قدرت را، محور حركات سیاسی خویش قرار داده اند و در محاسبات خویش توازن اسباب مادی را در پدیده های هستی اصل می دانند نمی گنجد.

وی با اشاره به آیه «وَ مَكرُوا مكْراً و مَكَرْنا مكراوهُمْ لا یَشْعرونَ» اظهار کرد: تاریخ عرصه پیروزی حق بر باطل است تمامی كیدها و فریب ها به سوی دشمنان بر می گردد. همه ی جریانات به طرف حق در حركت است، عدم درك حقانیت حق، مثل سرنوشت یاران فیل است كه به سنگ های سجیل گرفتار آمدند.

مسئول بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در ادامه گفت: قرآن هدف از بیان سرگذشت پیشینیان را این می داند كه نتایج آنها مورد تفكر و توجه قرار گیرد؛ فَاقْصُصِ الْقَصَصَ لَعلَّهُمْ یَتفكَّرونَ؛ لذا واقعه طبس می تواند عظمت الهی و امدادهای غیبی را برای مردم آشكار كند که این واقعه یكی از معجزات بزرگ قرن به حساب می آید.

آبکار، ماجرای طبس را یكی از رسواترین و افتضاح ترین توطئه های شكست خورده شیطان بزرگ آمریكا علیه انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: شیطان بزرگ امریكا با تمامی توان و با سود بردن از دقیق ترین و پیچیده ترین امكانات نظامی و با تدارك همه جانبه و هماهنگی كلیه ی عوامل داخلی و خارجی به بهانه ی آزادی جاسوسان خود در ایران، و در حقیقت نابود ساختن نظام جمهوری اسلامی ایران، تهاجم خود را آغاز كرد.

وی در ادامه تاکید کرد: سازمان هواشناسی آمریكا وضع جوی ایران بخصوص منطقه فرود در صحرای طبس، را كاملاً مورد پیش بینی علمی قرار داده بود و به علت این كه هوای آن شب مهتابی بود، ورود هر نوع هوایِ غیر مطلوب و وقوع طوفان بعید به نظر می رسید.

آبکار افزود: سران كاخ سفید و مقامات پنتاگون از موفقیت این عملیات كمال اطمینان را داشتند، و به زعم باطل خود هیچ عامل و نیرویی را در شكست عملیات خود دخیل نمی دانستند؛ اما از آنجایی كه خداوند همواره حافظ این ملت و انقلاب بوده است، در طبس نیز امدادهای غیبی او عینیت یافت تا بار دیگر ثابت شود كه اراده ی الهی بر هر چیزی تعلق بگیرد، شدنی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار