خبرهای داغ:
رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین الملل گلستان خبر داد؛

بارگیری 256 محموله صادراتی سیب زمینی از گلستان

رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین الملل گلستان گفت: در سال 1394 حدود 265 محموله صادراتی سیب زمینی از گلستان بارگیری شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۸۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، عبدالحمید قوچاقی رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین الملل اداره کل حمل و نقل و پايانه‎ها در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای افزایش تعامل با کشاورزان و صادرکنندگان، مجوزهای عبور کشور قزاقستان برای ناوگان بین المللی در استان تأمین شده است که اولویت اداره کل و تشکل های صنفی به عنوان بازوان اجرائی، در وهله اول تسریع در امر حمل و نقل و رساندن محصولات به مقاصد هدف در کشورهای مد نظر تجار بوده و سپس دستیابی به وحدت رویه و تعامل بیشتر می باشد .

رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین الملل افزود: در سال 1394 حدود 265 محموله صادراتی سیب زمینی از گلستان بارگیری شده که در همین راستا از همین امروز تجار و فعالان صادرات سیب زمینی به منظور تضمین سفرهای صادراتی خود، قراردادهای حمل را با انتخاب شرکت های حمل و نقل بین المللی برنامه ریزی نمایند .

وی ادامه داد: با هدف کمک به تولید کنندگان و کشاورزان و ظرفیت موجود در حمل و نقل بین المللی و استفاده از توان پایانه مرزی اینچه برون برای دستیابی به اهداف اقتصادی استان، انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی استان جهت بررسی نقاط قوت و ضعف موجود در این حوزه جلسات مشترکی را با انجمن ملی سیب زمینی مستقر در استان گلستان ترتیب خواهد داد .

قوچاقی اظهار داشت: در خصوص بهبود تردد، در پایانه مرزی اقدامات خوبی توسط مدیریت پایانه مرزی اینچه برون صورت گرفته به نحوی خطوط ویژه عبوری برای کامیون های حامل کالاهای صادراتی استان در نظر گرفته شده است .

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها