خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه:

هدف از فعالیت های سپاه و بسیج تربیت نیروهای صالح، انقلابی، مومن و ارزشی است.

کد خبر: ۸۶۶۶۸۸۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

سرهنگ فغانی در خصوص رزمایش الی بیت المقدس گفت: در این رزمایش دو گردان بیت المقدس اجرای ماموریت دارند که در تاریخ نهم و دهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به حدیث امام علی (علیه السلام) که فرمودن امنیت و تندرستی دو مقوله ای است که تا زمانی از انسان گرفته نشود قدر آن را نمی داند خاطر نشان کرد : لذا بدلیل تهدیدات روزانه علیه نظام و انقلاب، بسیج باید برابر تهدیدات روزآمد باشد.

سرهنگ پاسدار فغانی در بخش دیگر از صحبتهای خود افزود: هدف از تمام فعالیت های سپاه و بسیج تربیت نیروهای صالح، انقلابی، مومن و ارزشی است. لذا سرلوحه تمام برنامه ها تقویت باورهای دینی و معنوی مورد اهتمام و توجه خواهد بود.

وی با اشاره به یکی از اصول مهم انقلاب اسلامی که همان اصل استکبار ستیزی است گفت: استکبار امروز اقتصاد و مردم ما را نشانه گرفته و این جزء ذات استکبار است که با مکر و فریب دنیا را به دست گیرد و حکومت کند.

وی در پایان ضمن تجلیل از مقام شامخ سه هزار شهید استان خراسان شمالی از شهید نظافت فرمانده گردان تخریب تیپ 21 امام رضا (علیه السلام) یاد کرد و گفت: این شهید بزرگوار عنوان می کند"زمانی احساس می کردیم که جبهه به ما نیاز دارد اما الان احساس می کنیم که ما به جبهه نیاز داریم"، لذا امروز نیز ما به این حضور که صلابت و اقتدار اسلام و نظام مقدس انقلاب اسلامی را در پی خواهد داشت نیازمند هستیم و با این توجه و نگاه در اجرای ماموریت حاضر خواهیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها