خبرهای داغ:
یک بار دیگر مردم نجیب و غیور استان خراسان شمالی با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی به تمام جهان نشان دادند که همیشه پشتیبان نظام اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۹۵۸۳۴۹۵
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷

یک بار دیگر مردم نجیب و غیور استان خراسان شمالی با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی به تمام جهان نشان دادند که همیشه پشتیبان نظام اسلامی ایران هستند

حجت الاسلام والمسلمین علی نوروزی؛مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خراسان شمالی و سردار سرتیپ دوم پاسدار اسماعیل فرجی؛ فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه طی پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسه آفرین مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کردند.
 
در این پیام آمده است:
مردم عزیز و نجیب استان خراسان شمالی که شایسته بهترین خدمتگزاری و عالی ترین قدردانی ها هستند با حضور پرشور خود در انتخابات ، ۱۱ اسفند ماه نقشه های شوم دشمنان را در القاء گسست میان مردم و انقلاب نقش بر آب کردند .

انتخابات 11 اسفندماه تجلی مردم سالاری دینی بود چرا که انقلاب اسلامی اصالت، قدرت، امنیت و ثبات خویش را از مردم می‌گیرد. 
 
از این رو برخود لازم می دانیم از تمامی نخبگان و فعالان مذهبی، سیاسی، فرهنگی، هنری، رسانه ای، اقتصادی و اجتماعی که با  دعوت همدلانه مردم به مشارکت در امر انتخابات و همچنین تمامی نامزدهای محترم که با ایجاد شور و رقابت انتخاباتی در فضایی سالم و قانونمند،  نقش پررنگی در تحقق این جشن همبستگی در سطح کشور داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.  

اینجانبان با تبریک صمیمانه به برگزیدگان مردم شریف استان خراسان شمالی در مجالس خبرگان و شورای اسلامی و آرزوی موفقیت برای یکایک این عزیزان در مسیر خدمت گزاری بی وقفه و خالصانه به این مردم سربلند، از ملت عزیز و همیشه در صحنه  استان خراسان شمالی به عنوان قهرمانان حقیقی این صحنه باشکوه، صمیمانه تجلیل نموده و صحت، سلامتی و توفیق روز افزون همگان را از درگاه حضرت باریتعالی مسئلت می نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها