خبرهای داغ:
سازمان بسیج حقوقدانان سپاه خراسان شمالی در نیمه دوم امسال بیش از 3000 شهروند خدمات مشاوره حقوقی رایگان ارایه کردند.
کد خبر: ۹۵۸۴۹۰۲
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

محمد خدابخش رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان شمالی گفت: مشاوره، معاضدت حقوقی وقضایی به افراد متقاضی توسط بسیجیان حقوقدان استان خراسان شمالی در محل دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد انجام می شود.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان گفت: یکی از برنامه‌های سازمان بسیج حقوقدانان ارائه مشاوره‌های حقوقی وقضایی رایگان به عموم مردم است که این مهم توسط عزیزان بسیجی متخصص در حوز‌های مختلف حقوق اعم از جزا و جرم شناسی خصوصی و خانواده به صورت داوطلبانه ورایگان انجام می‌گیرد.

وی به اهمیت این موضوع اشاره کرد و گفت: هدف از مشاوره‌های حقوقی درواقع آگاهی بخشی به جامعه هدف، کمک به دستگاه قضایی در جهت تسریع در مراحل دادرسی و حذف هزینه‌های مشاوره جهت افراد متقاضی است.

خدابخش از تداوم اینگونه مشاوره‌های حقوقی در سطح کانون‌های حقوقدانان وسازمان بسیج حقوقدانان استان خبر داد وگفت: یکی از رسالت‌های سازمان بسیج حقوقدانان حل معضلات ومشکلات حقوقی جامعه هدف با ارائه مشاوره‌های حقوقی وقضایی می‌باشد وکلیه کانون‌های بسیج حقوقدانان استان با مرکزیت سازمان آماده ارایه خدمات حقوقی، مشاوره، معاضدت حقوقی و قضایی رایگان به افراد متقاضی در استان می‌باشند.از دیگر برنامه های بسیج حقوقدانان اعزام گروه های جهادی مشاوره حقوقی به روستاها با اولویت صلح و سازش می باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها