خبرهای داغ:
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان:

انتخابات استان گلستان درنهایت آرامش و امنیت در حال برگزاری است

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان گفت:انتخابات استان گلستان درنهایت آرامش و امنیت با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است
کد خبر: ۸۶۶۷۰۷۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: انتخابات استان گلستان درنهایت آرامش و امنیت با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است

وی اظهار کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در همه 863 شعبه اخذ رای استان گلستان، بازرسان ثابت حضور دارند.

عبدالقدیر کریمی، ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه تمامی بازرسان آموزش دیده و با تجربه هستند، تصریح کرد: 79 سربازرس و 27 بازرس ویژه استانی و شهرستانی در 3 حوزه انتخابیه به وظیفه بازرسی خود مشغول هستند.

وی افزود: تا این لحظه چند مورد گزارش از چند حوزه انتخابیه در راستای حساسیت‌های مردم و کاندیداها دریافت کردیم که موارد  حل‌وفصل شد و مشکل خاصی در این روند اجرای انتخابات نداریم.

به گفته وی، هدف از استقرار هیئت‌های بازرسی استیفای حقوق مردم،صیانت از آرای مردم  و نظارت بر عملکرد عوامل اجرایی انتخابات است که از چند ماه قبل به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 3 حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا در مرکز استان، بندرگز، کردکوی، بندر ترکمن و گمیشان در غرب استان و مینودشت، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش در شرق استان گلستان در حال برگزاریست.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها