خبرهای داغ:
نماينده مجلس:

بازي دراز نماد سربلندي و استواري مردم است

نماينده مردم قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب در مجلس شوراي اسلامي گفت: عمليات غرورآفرين بازي دراز نماد مقاومت، سربلندي و استواري مردمي است كه همواره براي دفاع از ارزش هاي والاي نظام اسلامي رشادت هاي بسياري خلق كردند.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۹۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، فتح الله حسيني در حاشیه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: عمليات بازي دراز سرشار از رشادت، دلاوري و استقامت مرداني است كه با فرمان امام راحل جانانه در برابر دشمن بعثي مقاوم تو ايستادگي كردند و گراميداشت سالروز اين عمليات در حقيقت نمايش جلوه كوچكي از اين حماسه بزرگ است.
وي اظهار كرد: عمليات غرورآفرين بازي دراز ابهت ارتش پوشالي رژيم بعثي را در هم شكست و زمينه ساز پيروزي رزمندگان درساير عمليات هاي هشت سال دفاع مقدس شد.
وي بيان كرد: ارتفاعات بازي دراز يك منطقه راهبردي در جبهه غرب كشور بود كه حساسيت بسياري داشت و دشمن بعثي از هيچ تلاشي براي تسلط برقله هاي آن فروگذار نبود.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي افزود: تسلط ارتش بعث عراق در ارتفاعات بازي دراز باعث تسلط آنان بر شهرستان هاي قصرشيرين، سرپل ذهاب و بخشي از گيلانغرب شده بود و از اين رو نقش مهمي در عمليات هاي انجام شده در منطقه داشت.
حسيني با بيان اين كه پيروزي رزمندگان اسلام در عمليات غرور آفرين بازي دراز بدون كمك امدادهاي غيبي امكان پذير نبود اضافه كرد كه توسل رزمندگان اسلام به اهل بيت عصمت و طهارت به همراه امدادهاي غيبي اين ارتفاعات را بعنوان خانقاه واقعي سير و سلوك هاي عارفانه معرفي كرده است.
وي ادامه داد: ارتفاعات بازي دراز امروز نيز ميعادگاه عاشقان و رهروان شهيداني است كه با حضور خود طريق عشق و عرفان را تمرين مي كنند و با آرمان هاي والاي امام (ره) ، رهبري و شهدا تجديد عهدي دوباره مي بندند.
وي برنامه هاي گراميداشت عمليات بازي دراز و صعود سراسري 20 هزار نفري بسيجيان به اين ارتفاعات را در نشر فرهنگ شهيد و شهادت مهم ارزيابي كرد و افزود: حضور جوانان و نوجوانان در اين مراسم باعث آشنايي هر چه بيشتر آنان با فرهنگ جبهه و شهادت مي شود كه بازخورد آن تحويل افرادي متدين، ولايتمدار و شهادت طلب براي پاسداري از انقلاب اسلامي است.
ارسال نظرات