"هر کسی هر غلطی کند ولی فقیه زمان پاسخ او را می‌دهند"

مدافعان حرم در اوج مظلومیت با کمترین امکانات می‌جنگند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین کشور گفت: مدافعان حرم در اوج مظلومیت و با کمترین امکانات موجود در خارج از مرزها با گروه‌های تکفیری می‌جنگند آن وقت همه ما باید مراقب باشیم که در ایران یکی به خودمان تیر نزند.
کد خبر: ۸۶۶۷۹۲۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار پاسدار مهران طهماسبی در ششمین یادواره شهید حاج عباس نجفی و شهدای کوی رضوی کلانشهر اراک که در مسجد امام جواد(ع) برگزار شد با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم در امتداد دوران دفاع مقدس است اظهار داشت: مدافعان حرم در اوج مظلومیت و با کمترین امکانات موجود می‌جنگند.

وی افزود: امروزه عده‌ای هستند که قصد دارند هم در سوریه مذاکره راه بیندازند و پیش ببرند و هم در یمن مذاکره را پیش ببرند و هم می‌خواهند در ایران برجام دو و سه را پیش ببرند، اینان با یکدیگر پیوند دارند در پشت صحنه با یکدیگر ساخت و پاخت می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: زمانی که سلاح نظامی یا فرهنگی در دست داریم و مقاومت می‌کنیم، زمانی که مقاومت می‌کنیم و اسم مذاکره می‌آید اراده‌هایمان سست می‌شود، خیلی‌ها امیدوار به نتیجه مذاکره می‌شوند، شکستن تحریم و رونق گرفتن اقتصاد خیلی‌ها به این‌ها دل خوش کرده‌اند.

سردار طهماسبی با اشاره به مقاومت مدافعان حرم در سوریه گفت: رئیس جمهور قبلی که معتقد بود با سقوط یمن و سوریه امام زمان(عج) ظهور می‌کند حمایتی نمی‌کرد اینان که خود اصلا اعتقادی ندارند، بچه‌های ما با کمترین امکانات در مقابل گروه‌های تکفریری ایستاده‌اند.

سردار پاسدار طهماسبی با اشاره به حضور نیروهای بسیج و ایثار و فداکاری فرماندهانی همچون سردار همدانی در سوریه گفت: بسیج همیشه در صحنه مقابله با ظلم حاضر است، آمریکایی‌ها نیز بسیج را هنوز نشناخته‌اند.

وی افزود: آمریکایی‌ها با تمامی امکانات نظامی وارد عرصه شده‌اند تا بالاخره یک سرباز گلوله‌ای را شلیک کند ولی بایستی در سوریه، یمن و عراق همه ما باید مراقب باشیم که در ایران یکی به خودمان تیر نزند.

معاون هماهنگ کننده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: این وضعیت انتخابات را که می‌بینید دست همه را از پشت بسته‌اند و از دیگران کمک می‌گیرند تا نماینده مورد نظر آنان رای بیاورد، در مجلس نهم تصور می‌کردیم که افراد اثرگذار وارد مجلس شده‌اند اما دیدیم در بیشتر اوقات کنار کشیدند متاسفانه همه اینها نتیجه بازی‌های سیاسی است، وای به حال این دوره که مجلس پنجاه پنجاه است.

ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم

سردار پاسدار طهماسبی ادامه داد: برخی از افراد زمانی که بوی پول به مشامشان برسد از عقاید خود دست می‌کشند، نباید به آنان امید ببندیم مقام‌معظم رهبری امسال شمشیر را از رو بسته است، هر کسی هر غلطی کند ولی فقیه زمان پاسخ او را می‌دهند، ما راه شهدا را ادامه می‌دهیم با شهدا، جانبازان و ایثارگران پیمان بسته‌ایم نه تنها عقب نشینی نمی‌کنیم که هر روز مصرتر از قبل ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید حاج عباس نجفی افزود: شهید حاج عباس نجفی از پل‌های استثنایی است میان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم حضرت زینب(س) در عصر حاضر است، این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس آنچه را که در توان داشته انجام داد و پس از دوران دفاع مقدس حضور در سنگر تعلیم و تربیت را وظیفه خود دانست.

معاون هماهنگ کننده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: استاد بسیجیان حاج عباس نجفی و شهدای دیگری هستند که برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب خون خود را نثار کردند، ما ادامه‌دهنده راه شهدا برای پیروزی کامل و رساندن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حضرت ولیعصر(عج) هستیم.

وی افزود: شهدا زنده‌ و ناظر هستند، حاج عباس نجفی خود را وقف نسل جوان انقلاب اسلامی کشور ‌کرد، شهدا هرگز ما را به حال خود رها نمی‌کنند، کسانی که با سیره شهدایی همچون حاج عباس نجفی آشنا شوند محال است که ارزش‌های انقلاب اسلامی دست بکشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات