خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه:

روحیه انقلابی یعنی پاسخ دندان شکن به کج دهنی در برابر نظام اسلامی + تصاویر

امام جمعه زیرکوه گفت: استکبار جهانی به دنبال گرفتن روحیه انقلابی و انقلابی گری در جامعه است و روحیه انقلابی یعنی اینکه اگر کسی برای این نظام کج دهنی کرد با صلابت در مقابل او بایستیم و پاسخ دندان شکنی به او بدهیم.
کد خبر: ۸۶۶۸۳۹۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا در دیدار کارکنان و پرسنل ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با فرا رسیدن روز عقیدتی سیاسی در سپاه از زحمات نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه زیرکوه تقدیر کرد و اظهارداشت: بایداز فرصت باقی مانده در ماه رجب نهایت استفاده را برد و یکی از ذکرهای سفارش شده در این ایام که ذکر استغفار است را باید بسیار مورد استفاده قرار داد.

امام جمعه زیرکوه با تبریک پیشاپیش فرارسیدن مبعث حضرت رسول اکرم(ص)تصریح کرد: امروز باید اسلام ناب محمدی را از اسلام بدلی تشخیص داد و این اسلام ناب را برای سایرین نیز تبیین کرد.

وی با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری تاکیدکرد: نکته های ارزشمنداخلاقی در زندگی این استاد شهید به فراوانی یافت می شود و بر همگان لازم است اخلاق و رفتار این استاد فرزانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه زیرکوه افزود: شهید مطهری دائما در حال ذکر و یاد خدا بودند و نه کار فرهنگی و نه کار سیاسی ایشان را خسته و از یاد خدا غافل نمی کرد.

مرتضائی نیا با بیان اینکه واژه بسیجی و پاسدار بسیار مقدس است گفت: انتظاری که جامعه امروز از شما دارد داشتن روحیه انقلابی است زیرا انقلابی بودن وانقلابی فکر کردن واندیشه انقلابی داشتن باعث حفظ وحراست ارزشهای نظام و انقلاب خواهد شد.

امام جمعه زیرکوه یادآورشد: امروز برخی از ساده فکران و کج اندیشان این روحیه انقلابی را فراموش کرده اند و این همان چیزی است که استکبار جهانی به دنبال آن است زیرا اگر این روحیه انقلابی گرفته شود می شود خیلی راحت بر یک جامعه تسلط پیدا کرد.

مرتضائی نیا گفت: روحیه انقلابی یعنی اینکه اگر کسی برای این نظام کج دهنی کرد با صلابت در مقابل او بایستیم و پاسخ دندان شکنی به او بدهیم.

ولایت و ولایت مداری یادگار ارزشمند امام راحل (ره) است

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه امروز هجمه های زیادی از جانب دشمنان نظام علیه ولایت صورت گرفته،گفت:ولایت و ولایت مداری یادگار ارزشمند امام راحل (ره) است.
وی به تبیین شاخصه های فرد انقلابی پرداخت و خاطرنشان کرد:ولایت مداری،بصیرت دینی و سیاسی ،مرزبندی پررنگ در برابر دشمنان نظام و اتصال به مکتب ناب نبی مکرم اسلام از جمله شاخصه های مهم یک فرد انقلابی است.

در این دیدار از مربیان و هادیان فعال سیاسی شهرستان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

گفتنی است، قبل از این دیدار به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه،گلزار شهدای گمنام شهر حاجی آباد با حضور کارکنان ناحیه سپاه زیرکوه غبارروبی و عطر افشانی شد.


انتهای پیام/11

ارسال نظرات
پر بیننده ها