خبرهای داغ:

یادواره شهدای دهستان دیره در گیلانغرب برگزار شد

آیین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دهستان دیره و شهید شاخص این دهستان شهید خلبان داور زاده برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۸۷۱۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه به نقل از مطلع الفجر، طی مراسمی  آیین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دهستان دیره و شهید شاخص این دهستان شهید خلبان داور زاده در روستای نسار و با حضور اقشار مختلف مردم و خیل عظیمی از مسئولان استانی و شهرستانی  برگزار شد .

 

شهید داورزاده از معدود خلبانان هوانیروز منطقه در دوران دفاع مقدس بود که توانست آموزش دوره های موشک تاو "موشک ضدتانک" و شلیک آن با بالگرد کبری را در خارج از کشور بگذارند و بر این اساس بارها و بارها ستون لجستیکی و ادوات نظامی دشمن را به تلی از خادود و اتش و خاکستر بدل سازد.

 

هدیه های شهر دومین شهر مقاوم کشور به انقلاب اسلامی تنها به لباس های خاکی  در کمین نشسته سنگرهای خاکریز جبهه های تاجیک و آوزین و چغالوند و بانسیرزان ختم نمی شود چرا که تیز پروازانی از این خطه از هوا نیروز چون پرندگان داستان ابرهه خشم انقلابی و اسلامی خویش را بر سپاه خصم می ریختند تا ثابت کنند که قرآن و اسلام جاودانه اند و هر چه زمان بگذرد احکام خدایی تبلوری زیباتر خواهند داشت.

 

در تاریخ تاریخ 1359/7/21 شهید والامقام بعد از دفاعی جانانه از پادگان ابوذر به علت پرواز در سطح پایین مورد اصابت خمپاره دشمن قرار گرفت و در کنار دوست هم پروازش خلبان سهیلیان در میان شعله های آتش بالگردش سوخت اما روحشان ققنوس گونه پر کشید و به لقاءالله پیوست وهمچون ستاره ای نورانی و درخشان هنوز در دل اسمان می درخشد . .

 وی هم اکنون در مزار شهدای کرمانشاه آرمیده است . روحش شاد و یادش در دلها جاودانه باد

 

ارسال نظرات