خبرهای داغ:
وزیر ورزش:

استعدادیابی ورزشی از سیاست های دولت تدبیر و امید است

وزیر ورزش گفت: استعداد یابی ورزشی از سیاست های دولت تدبیر و امید است و امید است المپیاد ورزشی استان گلستان در این مسیر مفید واقعه شود.
کد خبر: ۸۶۶۹۵۲۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمود گودرزی در آیین افتتاحیه نخستین المپیاد ورزشی استان گلستان اظهار کرد: در سال جاری اجلاسیه بزرگداشت4 هزار  شهید استان گلستان را پیش رو داریم  که در این میان این ۲۷۴ شهید ورزشکار قرار دارد که یاد و خاطره این شهدا را گرامی می‎داریم.

وی تصریح کرد: در نخستین المپیاد ورزشی استان گلستان  امروز ۴۰۰۰هزار ورزشکار , مربی , سرپرست , داور  و برگزار کننده گرده هم آمدند تا یاد شهدای خود را گرامی بدارند.

وزیر ورزش ادامه داد: امیدواریم که این مجموعه استعداد نوجوان و جوان آینده ی ورزش کشور ما را در عرصه های بین المللی به نحو شایسته رقم بزنند.

گودرزی  المپیاد ورزشی را زمینه‎ای برای استعداد یابی ورزشی برشمرد و خاطرنشان کرد: مسئله استعداد یابی یکی از مواردی  بوده که در سیاست‎های دولت یازدهم قرار گرفته است.

وی افزود: برای پایداری ورزش قهرمانی در عرصه های جوانی این نوع فعالیتها و مسابقات ورزشی بسیار ارزشمند و بنیادی است که می تواند در آینده این ورزش قهرمانی مثمر ثمر واقعه شود.

وزیر ورزش با بیان اینکه المپیاد ورزشی می‎تواند از نوسانات احتمالی  در حوزه قهرمانی و پایداری قهرمانی مفید باشد، گفت: به نظر می آید استان گلستان حرکت نوینی را با مدیریت جدید آغاز کرده و می تواند شرایط بسیار خوبی را رقم بزند و توفیقات خوبی در عرصه ورزش ایران داشته باشد.

گودرزی افزود: امیدوارم در فعالیت های ورزشی خود یاد شهدا را گرامی بدارید و عطراگین کنید ورزش را با معنویت بیشتر تا انشاالله در آینده شاهد ورزشی پاک , معرفتی و معنوی باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها