خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

معلمان منشا زایش تربیت روحی هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان معلمان را منشاء زایش تربیت روحی دانست.
کد خبر: ۸۶۶۹۵۶۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵

به گزارش  خبر گزاری بسیج از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حجت الاسلام علی اصغر فضیلت در همایش «باغبانان صبور» که از سوی کانون فرهنگی هنری قدس مسجد الاقصی گلشهر گرگان برگزار شد، تعلیم و تربیت را کار خدا دانست و گفت: در هر کاری و معلمی باید از خدا توفیق عمل بخواهیم .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، افزود:یک معلم واقعی مراعات اختلاف نفوس را می کند و شهید مطهری از جمله اساتید و معلمانی بود که مراعات همه چیز را می کردند .

حجت الاسلام فضیلت تاکید کرد: تعلیم و تربیت باید دارای درجه باشد و باید این موضوع در فرآیند تعلیم و تربیت رعایت شود .

وی با بیان اینکه معلمین مثل والدین هستند، اظهارداشت: همانطور که والدین ساز وکارها را برای فرزندان تبیین و منشا زایش هستند، معلمین نیز منشا زایش هستند و تربیت روحی ما را برعهده دارند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت در مسیر تعالی انسان و انسانیت است، اظهارامیدواری کرد: در راستای قدم نهادن در مسیری که خداوند قرار داده است موفق باشیم .

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: به طور قطع در کسوت معلمی نقش ایفا کردن به مراتب سخت تر از گذشته است چراکه ذائقه ها متفاوت شده است. با توجه به زندگی در نسل حاضر، مقایسه های عمیق تری وجود دارد و در ارتباط با نوع نگاه به معلم این تغییرات نگاه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها