خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش زیرکوه:

قدردانی از اندیشه و تعهد معلمان در جشن سپاس از معلم صورت می گیرد

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه گفت: برگزاری جشن سپاس معلم نشانگر توجه جدی و همه جانبه به اندیشه، شکیبایی، تعهد و معنویت معلمان است که هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۰۰۷۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
  1. به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علیرضا مهدی پور مدیر آموزش و پرورش زیرکوه در این مراسم سپاس معلم با تبریک آغاز هفته معلم اظهارداشت: هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: بزرگداشت مقام معلم نشانه شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت، زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

مهدی پور تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با اتکا به خداوند متعال و با تکیه بر سرمایه‌های عظیم فکری و فرهنگی خود به ویژه معلمان فرهیخته و دانش آموزان فهیم، عزم خود را برای رشد و توسعه علمی کشور، پاسخگویی به نیاز‌های جامعه و سهیم شدن در تولید علم و دانش در سطح جهانی جزم نموده و رسیدن به قله‌های دانش و فناوری را دور از دسترس نمی‌داند.

وی درس خواندن را مهمترین خواسته فرهنگیان از دانش آموزان عنوان کرد و افزود: انتظار ما از دانش آموزان این است که با درس خواندن خود از زحمات چند ماهه معلمان به بهترین نحو تقدیر کنند.

مهدی پور هفته معلم را فرصت مناسبی برای قدردانی از معلمان دانست و بر لزوم برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های این هفته تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه از برگزاری جشن سپاس معلم در روز دوشنبه در شهرستان زیرکوه خبرداد و گفت: برگزاری جشن سپاس معلم نشانگر توجه جدی و همه جانبه به اندیشه، شکیبایی، تعهد و معنویت معلمان است که هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

گفتنی است، با حضور مسئولین شهرستان مراسم سپاس معلم در آموزشگاه شهید کاوه زیرکوه برگزار شد و مسئولین با حضور در کلاس درس معلمان این آموزشگاه از زحمات آنان با اهداء گل و لوح یادبود، تقدیر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها