خبرهای داغ:
به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید میثمی:

سومین شب یادواره شهدای روحانی پردیسان قم برگزار شد

به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید میثمی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) سومین شب از یادواره شهدای روحانی در مسجد حضرت زینب(س) شهر پردیسان قم برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۲۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به عنوان سخنران این مراسم ضمن تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) در سخنان خود ابراز داشت: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی به برکت مقاومت و جهاد است و این عزت و اقتدار باعث خشم استکبار و صهیونیسم شده است. اگر امروز صهیونیست ها موفق شوند همه بزرگان انقلاب را به شهادت می رسانند، آنها به صورت رسمی به ترور دانشمندان هسته ای اعتراف می کنند.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی حدود 230 هزار نفر به خاطر دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام خصوصا در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و ما باید فلسفه شهادت شهیدان را به خوبی برای نسل جوان ترویج کنیم.

وی در اداهه افزود: برخی فیلم ها و کلیپ های مربوط به شهدا را احساسی دانست و گفت: زمانی انجمن حجتیه در قم فعال بود و شبهه می کردند که جواب خون شهدا را چه کسی می دهد، امام راحل در پاسخ به آنها فرمود: کسی که جواب خون حضرت سیدشهدا (ع) را بدهد جواب این شهیدان را هم می دهد. امروز نیز به خاطر این کلیپ های احساسی ممکن است برخی مردم چنین تصوری داشته باشند که ما باید فلسفه جهاد و شهادت را به درستی تبیین کنیم.

در ادامه مراسم، مداح اهل بیت(ع) حاج محمد جواد احمدی به روضه خوانی و سوگواری و سینه زنی به مناسبت شهادت حضرت امام موسی کاظم پرداخت.

گفتنی است در این مراسم، سردار احمدی فرمانده سپاه استان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) حضور داشتند و در پایان برنامه از نمایشگاه جنگ اراده ها که به همت بسیجیان پایگاه مقاومت شهید میثمی بر پا شده بود بازدید کردند.

ارسال نظرات