خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید ابراهیمی قم:

اقتصاد مقاومتی در سطوح مختلف جامعه فرهنگ‌سازی شود

فرمانده حوزه شهید ابراهیمی قم گفت: اقتصاد مقاومتی باید در سطوح مختلف جامعه فرهنگ‌سازی و اجرا شود تا بتوانیم با تکیه بر تولیدات داخلی از وابستگی به کشورهای دیگر رهایی یابیم.
کد خبر: ۸۶۷۱۱۷۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
حسین درخشان‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با بیان اینکه سخنان رهبر انقلاب اسلامی برای جامعه اسلامی مشعل هدایت است، اظهار کرد: این سخنان در برخی از گمراهی‌ها برای مردم تعیین کننده بوده و راه را به روشنی مشخص کرده است.

وی عمل بر لزوم تحقق شعار سال توسط مسئولان و مردم تاکید کرد و افزود: رهبری انقلاب هر ساله موضوعی را به عنوان راهکار اصلی برای پیشرفت نظام اسلامی مطرح می‌کنند که عمل به این شعارها نظام اسلامی را از تهدیدهای دشمن در امان نگه می‌دارد.

فرمانده حوزه شهید ابراهیمی ناحیه مقاومت امام حسین(ع) با اشاره به اینکه سال گذشته مسئولان فقط به تبیین شعار اقتصاد مقاومتی پرداختند، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی باید در سطوح مختلف جامعه فرهنگ‌سازی و اجرا شود تا بتوانیم با تکیه بر تولیدات داخلی از وابستگی به کشورهای دیگر رهایی یابیم.

وی افزایش کیفیت و خرید کالای ایرانی را از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: برای اجرایی کردن ارکان اقتصاد مقاومتی باید فرهنگ‌سازی برای خانواده‌ها، استفاده از کالای ایرانی و صرفه‌جویی در مصارف آب، گاز و برق خانگی در دستور کار قرار گیرد.
ارسال نظرات