خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه در گلستان:

ويژگي كار از ديد اسلام، قدسي بودن آن است و همين ويژگي باعث برتري آن بر ديدگاه غربي مي باشد

نماينده ولي فقيه در گلستان گفت:ويژگي كار از ديد اسلام، قدسي بودن آن است و همين ويژگي باعث برتري آن بر ديدگاه غربي مي باشد
کد خبر: ۸۶۷۱۴۰۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت ا... نورمفیدی ،نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان نقش معلم را در تعليم و تربيت خطير بيان كرد و گفت: كار معلمي آموزش علوم مختلف و همراه با آن آشنا كردن بيشتر دانش آموزان با خدا، پيغمبر (ص) و ايمان است،

آيت الله سيد كاظم نورمفيدي در جمع نمازگزاران اين هفته شهر گرگان، اظهار داشت: معلمان سركلاس درس به هر دو مقوله آموزش علوم و آشناسازي بيشتر دانش آموزان به ايمان به خدا، دوشتن داشتن خدا، پيامبر (ص)، اهل بيت (ع)، بزرگان اهل اسلام و مفاخر كشور تلاش كنند و توجه نمايند كه مديريت آتي كشور در دست اين قشر است.

امام جمعه گرگان افزود: توجه به اين مهم در تعليم و تربيت مهم است و معلم اثرگذاري بسيار پررنگ نسبت به ساير اقشار در تربيت نيروي انساني آينده كشور دارد.

آيت الله نورمفيدي همچنين با اشاره به 12ارديبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري، گفت: اين شهيد والامقام به فكر ماديات و مقام نبود و تمام تلاش خود را صرف گسترش علوم اسلامي در جامعه كرد.

نماينده ولي فقيه در گلستان افزود: امتياز ويژه شهيد مطهري اين است كه آنچه را در راه تحصيل علم كسب كرد، در خدمت به مكتب اهل بيت (ع)قرار داد.

 

*نقش والاي كارگران در توسعه كشور

 

خطيب جمعه گرگان همچنين با تبريك هفته گرامي داشت كار و كارگر، گفت: كارگران نقش والايي در توسعه و بالندگي كشور داشته و دارند.

نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري افزود: ما را دنياي غرب تحريم كرد، ولي كارگران و جوانان اين مرز و بوم با تلاش و فعاليت در حوزه هاي مختلف توانستتد با نوآوري و خلاقيت، دنيا را با كاركرد خود به تعجب وا بدارند.

نماينده ولي فقيه در گلستان اضافه كرد: هم اينك نيز همه و به ويژه قشركارگر بايد تلاش كنند كه كشور به جايگاه مطلوب و توانايي توليد در حوزه صنايع بزرگ همچون هواپيماسازي و خودروسازي و نيز توسعه بخش كشاوزي پيدا كند.

آيت الله نورمفيدي افزود: كارگران به كار به عنوان يك امر قدسي و آسماني نگاه كنند و اين فرهنگ بايد در كشور نهادينه شوند.

به گفته نماينده ولي فقيه در گلستان، ويژگي كار از ديد اسلام، قدسي بودن آن است و همين ويژگي باعث برتري آن بر ديدگاه غربي مي باشد.

نماينده گلستان در مجلس خبرگان رهبري همچنين كارگران را به رعايت سلامت در فعاليت و تلاش بيشتر ترغيب كرد.

 

*جهان اسلام نيازمند احياي بعثت

 

امام جمعه گرگان با تبريك فرارسيدن 27 رجب سالروز بعثت نبي مكرم اسلام (ص)، گفت: امروز جهان اسلام نيازمند احياي بعثت و فلسفه آن در نجات بشريت است، زيرا دشمنان تلاش دارند تا چهره واقعي اسلام ناب محمدي را تخريب كنند.

به گفته وي دشمنان اسلام از شيوه هاي مختلف از جمله ايجاد گروه هاي تكفيري و همراه كردن برخي از كشورهاي اسلامي در پي تخريب چهره اسلام ناب محمدي هستند.

وي افزود: روشنگري در خصوص فلسفه بعثت وظيفه علما و روشنفكران دين اسلام است تا آنچه كه پيامبر گرامي اسلام (ص) براي آن و نجات بشريت مبعوث شد را بيش از ا ين براي مردم جهان بيان كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها