خبرهای داغ:

ارائه ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی در سطح استان کرمانشاه

جانشین بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت مبعث پیامبر اکرم(ص) خدمات ویزیت رایگان پزشکی در محل نماز جمعه‌های سراسر استان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۲۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
سیف الله کریم زاده در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت روز بسیج سازندگی و مبعث رسول گرامی اسلام(ص) ارائه خدمات ویزیت رایگان در چندین محله کم برخوردار شهر کرمانشاه را در دستور کار قرار داده است.

 

وی افزود: امروز در محله‌های باغ ابریشم، جعفرآباد شهرک ملاحسین، شهرک چمن و دره دراز خدمات ویزیت رایگان پزشکی و نیز داروی رایگان در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود.

 

کریم زاده بیان کرد: ۴ اکیپ پزشکی شامل هر اکیپ ۲ پرستار خانم و ۲ پرستار آقا به محلات مذکور اعزام شده و در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

 

وی همچنین از ارائه خدمات ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در محل نمازجمعه‌های سراسر استان طی روز ۱۷ اردیبهشت خبر داد و گفت: فشارخون و غربالگری نیز در این روز انجام خواهد شد.

 

کریم زاده اظهار کرد: همچنین امروز در آموزش و پرورش ناحیه ۳ برای کارمندان این آموزش و پرورش خدمات تست قندخون و غربالگری ارائه می‌شود.

 

وی در پایان با اشاره به عضویت بیش از ۶ هزار پزشک و پیراپزشک و پرستار در سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: هدف این نهاد خدمت رسانی شایسته به مردم است.

ارسال نظرات