خبرهای داغ:
فرمانده نيروي انتظامي كرمانشاه:

فرهنگ شهادت كشور را مصون نگه مي دارد

فرمانده نيروي انتظامي استان كرمانشاه گفت: توجه به فرهنگ ايثار و شهادت، كشور را در برابر نقشه هاي شوم دشمنان مصون نگاه مي دارد و تلاش مجدانه دست اندركاران اين زمينه را مي طلبد.
کد خبر: ۸۶۷۳۰۰۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار سرتيپ دوم 'منوچهر امان اللهي' روز شنبه در ديدار با حجت الاسلام هادي عسگري مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان كرمانشاه افزود: در عصر مدرنيته دنيا با بحران ارزش ها مواجه شده كه ناشي از فاصله گرفتن از ارزش هاي الهي، بشري و ديني است.
وي تصريح كرد: دفاع مقدس از مهم ترين جلوه هاي نقش آفريني معنوي رزمندگان اسلام و ترويج ارزش هاي انساني بود كه بدون هيچ چشم داشتي جان خود را سپر دفاع از خاك وطن مي كردند.
اين مقام انتظامي اظهار داشت: ره آورد انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي افتخار به شهادت و شكل گيري مفهوم ارزشي به نام «شهيد» بود و چنان پايه مستحكمي در كشور بنا نهاد كه امروزه بعنوان يكي از اركان حفظ نظام تلقي مي شود.
سردار امان اللهي ادامه داد: عزت، اميد، تعهد، حماسه سازي و بالندگي در پرتو فرهنگ ايثار و شهادت پديد مي آيد و فقدان آن بي تحركي، خمودي و ذلت را بدنبال خواهد داشت.
وي، اشاعه فرهنگ ناب محمدي (ص) و مبارزه با تهاجم فرهنگي بيگانگان را از راهكارهاي ايجاد بستر مناسب براي ترويج فرهنگ شهادت طلبي در جامعه برشمرد.
فرمانده انتظامي استان خاطرنشان ساخت: شهدا هميشه زنده اند و در جامعه حضور دارند، پس تجليل از ياد و خاطره آنان، احترام به فرهنگ ايثار و شهادت است.
سردار امان اللهي ادامه داد: آرامش و امنيت كشور با وجود ناامني هاي گسترده در خاورميانه، مرهون خون شهداست و نيروي انتظامي همواره سعي دارد در راستاي حفظ ميراث ارزنده شهدا از هيچ خدمت و تلاشي غافل نشود.



منبع: ایرنا
ارسال نظرات