در دیار با خانواده شهدای زرندیه مطرح شد؛

اجر خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران کمتر از شهادت نیست

اجر خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران کمتر از شهادت نیست و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تکریم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه هستیم.
کد خبر: ۸۶۷۳۶۷۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام اکبر قنبری به همراه هیئت همراه در دیدار با خانواده شهدای زرندیه با اشاره به ایثار و مقاومت شهدای مدافع حرم اظهار داشت: فرزندان ملت مسلمان امروز با صلابت و اقتدار در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند.

وی افزود: شهدا تمام هستی خود را برای حفظ دین و آرمان امام شهدا ایثار کردند و امروز رهبر معظم انقلاب با همان صلابت امام، نظام اسلامی را هدایت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرندیه تصریح کرد: امنیت امروز کشور به واسطه خون شهدا حاصل شد از این‌رو همه ما مدیون خون شهدای گرانقدر و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

حجت‌الاسلام قنبری خانواده شهدا را نماد عشق، ایثار و فداکاری دانست و گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا وظیفه مسئولان است مدیران باید با تمام وجود در راستای خدمت به ملت گام بردارند، خانواده شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند آنان در هشت سال دوران دفاع مقدس ایثار و مقاومت کردند.

وی افزود: پایداری، دوام و قوام نظام در ایستادگی خانواده شهدا و ایثارگران حاصل شده است، زمانی که عده‌ای از افراد عزت خانواده شهدا را درک نمی‌کنند ما شرمنده می‌شویم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرندیه در ادامه گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف مسئولین و حضور در کنار آنان توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام قنبری در پایان تصریح کرد: اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گران‌بهای انقلاب، والاترین آرمان شهدا بود مسئولین این اهداف را فراموش نکنند، مسئولین برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری برای مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات