جانباز سرباز وظیفه:

جوانان حزب الهی باید پشتیبانی شوند

خبرگزاری بسیج: جانباز سرباز وظیفه خطاب به مسئولان گفت: جوانان مومن و حزب الهی به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، باید از سوی دولت و مسئولان مورد توجه و پشتیبانی قرار گیرند نه اینکه از سوی برخی ها به آن ها تاخت و تاز شود.
کد خبر: ۸۶۷۴۴۳۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴

فرزاد قربانزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به بهانه روز جانباز، خاطرنشان کرد: زمانیکه صحبت از جانبازی می شود، یاد آن بزرگ مردانی می افتیم که در راستای دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی به این مقام نایل شده اند ولی این راه ادامه دارد.

وی جانبازی را افتخار بزرگی برای خود دانست و افزود: به عقیده من جانبازان به خصوص جانبازان شیمیایی و قطع نخاعی، نمونه بارز انسان هایی هستند که مطمئنا مقام والایی در محضر خداوند متعال دارند.

قربانزاده ادامه داد: من در حدی نیستم که خودم را جانباز بنامم ولی می دانم که جانباز واقعی کسی است که بدون هیچ ادعایی و برای رضای خداوند گام در این راه گذاشته است.

وی با اشاره به فرمایش رهبری که جوانان خود را به سلاح علم و ایمان مجهز کنند، بیان داشت: آینده کشور در دست جوانان و نوجوانان امروزی است، پس باید با حرکت در خط ولایت، نگذاریم این کشور به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

فرزاد قربانزاده 25 ساله، سال گذشته در راستای انجام ماموریت و در راه مبارزه با قاچاق انسان در شمالغرب کشور(شهرستان مرند) از ناحیه مچ پا به مقام جانبازی نایل شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار