خبرهای داغ:
رئیس اتاق بازرگانی گرگان عنوان کرد؛

توجه سپاه و بسیج به راه‎اندازی واحد‎های صنعتی راکد در گلستان

رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت: در استان گلستان واحد‎های تولیدی داریم که در مدیریت و منابع مشکل داشتند و انتظار است که سپاه و بسیج به این مهم ورود پیدا کنند.
کد خبر: ۸۶۷۵۰۵۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی اصغر بهرامی ظهر امروز در کارگروه اقتصادی استان گلستان با بیان اینکه آمارها نشان می‎دهد که   24 میلیارد دلار واردات کالای قاچاق در کشور وجود دارد و ما در این زمینه کاری نکردیم ، گفت: امسال مقام معظم رهبری سال را به اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل مزین کردند و این مهم حجت را بر همگان تمام کرده است.

وی تصریح کرد: انتظار از بسیج و سپاه نیست که 43 میلیارد تومان تهسیلات اقتصاد مقاومتی را به 50 میلیارد تومان برساند و درخواس ما این است که به اقتصاد مقاومتی تنها به 10 درصد یا 20 درصد نباشد.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان این که مقام معظم رهبری حجت را بر همگان تمام کرده است، ابراز داشت: ما باید نگاه برون مرزی را در صادرات با کشورهای همسایه داشته باشیم و امروز باید بیندیشیم تا چه میزان صادارت در گلستان داشته باشیم.

بهرامی با بیان اینکه انبارهای ما از تولیدات غذایی در استان پر است، گفت: ورود به عرصه‎های اقتصاد مقاومتی باید به گونه‎ای باشد که خسارت برای تولید کننده به بار نیاورد.

وی با بیان اینکه باید به ورود بی‎رویه به برخی از عرصه‎های اقتصاد مقاومتی توجه کرد، بیان داشت: با ید به دانش بینان  کردن اقتصاد مقاومتی در استان گلستان توجه کرد چرا که کشورهای هدف صادراتی ما به این مهم توجه دارند.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان اینکه قدم‎های خوبی در عرصه‎های اقتصاد مقاومتی به وجود آمده، افزود:  در استان گلستان واحد‎های تولیدی داریم که در مدیریت و منابع مشکل داشتند و انتظار است که سپاه و بسیج به این مهم ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها