خبرهای داغ:
در بیانیه بسیج دانش‌آموزی استان همدان آمده است؛

برخی در برابر عهدشکنی و رفتارهای خصمانه آمریکا خود را به خواب زده‌اند

در بیانیه بسیج دانش‌آموزی استان همدان با اشاره به عهدشکنی و رفتارهای خصمانه آمریکا آمده است: برخی در برابر این امر خود را به خواب زده‌اند و خواب‌های رنگی‌شان، نه تنها باعث بهبود اوضاع نمی‌شود، بلکه موجب مصادره حق و حقوق ملت ایران و ما دانش آموزان می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۶۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج دانش‌آموزی استان همدان در پی دستبرد آمریکا به اموال ایران بیانه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

روسا ومسئولین قوای سه گانه

با سلام و تحیت

در خبرها آمده است که دیوان عالی آمریکا، این روزها جرأت یافته و حکم پرداخت حدود 2 میلیارد دلار از محل دارایی‌های مسدود شده ایران به خانواده‌های کشته شدگان بمبگذاری سال 1983 در لبنان را تایید کرده است.

اکنون که موافقت نامه موسوم به «برجام» در فرآیند پرچالش مذاکره در دوره های مختلف با شروط شورای عالی امنیت ملی، مجلس شورای اسلامی و از همه فراتر نامه 29 مهرسال گذشته مقام معظم رهبری و تاکید ویژه بر دقت در رفتار آمریکا و از یاد نبردن شیطنت‌های شیطان بزرگ، مورد قبول واقع شده است ما دانش‌آموزان ایران اسلامی ،اعلام می‌داریم:

1. این دستبرد به اموال و دارایی‌های ایران را، یکی از حلقه‌های زنجیره‌ای دشمنی کینه‌توزانه آمریکا با ملت ایران و نشانی از ورود فریب کارانه آمریکا در مذاکرات هسته ای می دانیم.

2. ما ضمن حمایت از موضع‌گیری وزارات خارجه جمهوری اسلامی ایران در «راهزنی سیاسی» خواندن این اقدام ایالات متحده، خواستار اقدام مقابله‌ای در برابر این گونه زیاده خواهی‌های نظام سلطه می‌باشیم.

3. دستبرد 2 میلیون دلاری ایالات متحده نقض فاحش برجام بوده و معتقدیم دولت جمهوری اسلامی می‌باید با جدیت پیگیر احقاق حقوق ملت در این خصوص باشد.

4. از حقوقدانان متعهد و دلسوز کشور می‌خواهیم با کمک به دولت جمهوری اسلامی در استیفاد حقوق ملت ایران موثر و مصمم باشند.

5. ما دوگانه تبلیغی، رسانه ای یامذاکره یا تحمل ضرر را دوگانه جعلی دانسته و معتقدیم از مسیر توجه به اقتصاد مقاومتی و ایجاد مصونیت می‌توان از مشکلات عبور کرد و ایرانی آباد برای آینده ما دانش آموزان ساخت.

متاسفانه در دو سال اخیر ما دانش آموزان استان همدان به دفعات شاهد عهدشکنی و رفتارهای خصمانه آمریکا بوده‌ایم ولی نمی‌دانیم چرا برخی خود را به خواب زده‌اند و خواب‌های رنگی‌شان، نه تنها باعث بهبود اوضاع نمی‌شود، بلکه موجب مصادره حق و حقوق ملت ایران و ما دانش آموزان می‌شود.

آمریکا نمی تواند ببیند ایران مستقل شده و از سوریه، لبنان و ... حقوق مظلومین دفاع می‌کند و ملت بزرگ ایران نیز ماهیت استکبار را خوب شناخته و می داند وقتی که آمریکا می گوید ما دنبال عدالت و جهانی شدن هستیم یعنی همه چیز را برای خود می خواهد و به دنبال این است که خود را ارباب جهان دانسته و دیگر کشورها را تحت سیطره خود قرار دهد. در همین راستا مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در دیدار معلمان و فرهنگیان فرمودند «وقتى ما در مقابل دشمن از نشان دادن و عرضه کردن مبانى و عناصر قدرت خودمان اجتناب کنیم، پرهیز کنیم، بترسیم، ملاحظه کنیم، دشمن پُررو می‌شود.»

در نهایت ما دانش آموزان ضمن اعلام لبیک مجدد خود به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه به منویات معظم له در دیدار اخیرشان با اعضای انجمن های اسلامی، آمادگی خود جهت تلاش مضاعف برای اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام می‌نمائیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات