خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع) قم:

شاخص بودن در سبک زندگی اسلامی تکلیف پاسداران است

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع) قم تکلیف پاسداران را شاخص بودن در سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: رسیدن به اهداف متعالی جامعه اسلامی نیازمند ترویج سبک زندگی اسلامی در میان اقشار مختلف مردم است که در میان آنها پاسداران در صف نخست قرار دارند.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۸۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
محسن کمالی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به نامگذاری میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز گرامیداشت پاسداران گفت: پاسداری رسالت بزرگی است زیرا پاسدار الگویی همانند امام حسین(ع) دارد که با بصیرتی که نسبت به زمان و مکان داشتند وظیفه خود را شناخته و بدون هیچ ملاحظه‌ای به تکلیف عمل کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه پاسداران راه امام حسین(ع) را ادامه می‌دهند، اضافه کرد: الگوبرداری از افکار، رفتار، گفتار و اخلاق امام حسین(ع) معیار پاسداران است و با توجه به فرمایشات سال گذشته رهبر انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان سپاه هدف پایانی با توجه به واقعیت‌ها رقم زده می‌شود که این موضوع رسالت این قشر را سنگین‌تر می‌کند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: برای رسیدن به هدف متعالی باید از غفلت و دنیاپرستی پرهیز کرده و سطح معنویت خود را افزایش دهیم.

وی تکلیف پاسداران را شاخص بودن در سبک زندگی اسلامی دانست و مطرح کرد: رسیدن به اهداف متعالی جامعه اسلامی نیازمند ترویج سبک زندگی اسلامی در میان اقشار مختلف مردم است که در میان آنها پاسداران در صف نخست قرار دارند.

کمالی با بیان اینکه ایران اسلامی برای شکل‌گیری تمدن اسلامی اقدامات مختلفی را انجام داده است، عنوان کرد: اکنون بسیاری از کشورها با نگاه به نتایج پیروزی انقلاب اسلامی در ایران رویکردهای خود را نسبت به آموزه‌های دینی اسلام تغییر داده‌اند. 
ارسال نظرات