خبرهای داغ:
آیین اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبیرستان دخترانه نمونه ستارگان شهرستان سنقر با حضور مسئولین مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۷۲۵۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، با همت و برنامه ریزی معاونین و دبیر ورزش دبیرستان نمونه ستارگان سنقر آیین اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور مسئولین مدیریت آموزش و پرورش سنقر و دانش آموزان و دبیران دبیرستان مذکور برگزار گردید.

 

 

پرویزی مدیر آموزشگاه ستارگان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از کادر اجرایی و معلمین تربیت بدنی بر لزوم وجود چنین برنامه ها و جشنواره هایی و گسترش آنها تأکید نمود و تصریح کرد : برای عینیت بخشیدن به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) : تحصیل تهذیب و ورزش که انتظارات مقام معظم رهبری از نوجوانان و جوانان عزیز این کشور است طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در این مدرسه برگزار شده است.

 

 

وی افزود : این المپیاد بستر مناسبی برای رشد و توسعه فعالیت های ورزشی میان دانش آموزان را فراهم کرده و آنان را برای حضور پرشور و با نشاط در محیط مدرسه آماده کرده و این امر اهداف آموزشی و پرورشی طراحی شده در نظام تعلیم و تربیت را محقق می سازد.

در ادامه این مراسم حاتمی کارشناس تربیت بدنی این مدیریت خاطر نشان کرد : ترویج فرهنگ ورزش عمومی و گرایش افراد جامعه به سمت ورزش باید از مدارس و سنین جوانی و نوجوانی آغاز شود که یقینا برگزاری چنین المپیادهایی می تواند زمینه این مهم را فراهم کند.

 

 

وی تاکید کرد : المپیادهای ورزشی علاوه بر ایجاد نشاط، شادابی در میان دانش آموزان زمینه مناسبی برای استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی است.

 

 

شایان ذکر است در پایان از برگزیدگان در رشته های مختلف ورزشی با اهداء جوایزی تقدیر شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار