خبرهای داغ:

امام جمعه سابق صحنه دارفانی را وداع گفت

حجت الاسلام 'عزیزمراد منصوری' امام جمعه سابق صحنه که حدود 17 سال امامت جمعه این شهر را برعهده داشت دارفانی را وداع گفت.
کد خبر: ۸۶۷۷۲۷۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه به نقل از دفتر امام جمعه کرمانشاه، مرحوم حجت الاسلام منصوری شب گذشته در بیمارستان بعثت نیروی هوایی تهران دارفانی را وداع گفت.
علیرضا شهرستانی با اعلام این خبر افزود: مراسم تشییع پیکر این عالم ربانی ساعت 10 صبح فردا (یکشنبه 26 اردیبهشت) از مسجد امام حسن عسکری (ع) قم تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) این شهر به خاک سپرده می شود.
شهرستانی یادآور شد: آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نماز میت را بر پیکر مرحوم حجت الاسلام منصوری اقامه می کند.
رئیس دفتر امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان ساخت: به مناسبت درگذشت این فقیه مجاهد مراسم گرامیداشت و یادبودی از ساعت 16 تا 18 روز پنجشنبه 30 اردیبهشت در مسجد امام حسین (ع) شهرستان صحنه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه مرحوم حجت الاسلام منصوری 63 سال سن داشت و از سال 74 تا 91 نیز به عنوان امام جمعه صحنه فعالیت می کرد، گفت: از جمله دیگر سوابق وی می توان به تاسیس حوزه علمیه خواهران صحنه و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اشاره کرد.
شهرستانی در پایان ضمن ابلاغ تسلیت دفتر امام جمعه کرمانشاه به محضر مقام معظم رهبری، مردم استان، شهرستان صحنه و خانواده مرحوم حجت الاسلام منصوری، از وی به عنوان عالمی ربانی یاد کرد که عمر شریفش را در راه تبلیغ و ترویج معارف الهی گذارند و منشاء خیر و برکت فراوانی برای استان و بخصوص شهرستان صحنه بود.
ارسال نظرات